muziek toevoegen aan super 8 film die op DVD is gezet

Status
Niet open voor verdere reacties.

h.ploegstra

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2000
Berichten
307
Ik heb mijn suoer 8 films op DVD laten zetten. Omdat er bij super 8 films geen geluid was wil ik deze beelden die op DVD zijn gezet voorzien van achtergrond muziek. Ik ben in het bezit van pinnacle 9 en het schijnt als je handmatig de bestanden die op .vob eindigen omzet naar bijv, de extensie .mpg de film kan binnenhalen op pinnacle. Nu worden alle beelden prima binnegehaald maar de film wil niet afspelen.
vraag 1: hoe kan ik deze film laten afspelen op pinnacle 9.
vraag 2: Is er ook een andere manier om geluid aan een DVD toe te voegen.
Wie kan mij helpen??

bvd Harrie Ploegstra
 
Bij vraag 2: een ander programma om geluid[maar ook menu's, tekst] toe te voegen is DVDLab Pro.... niet het meest gebruiksvriendelijke programma, maar het kan zeer veel.....
 
weet iemand ook hoe dit programma werkt, Ik kan alleen een handleiding vinden voor de ondertiteling.
 
Hier is het complete [Eng] manual: http://www.mediachance.com/dvdlab/Helppro/index.htm

Om er audio onder te hangen, selecteer je de audiotrack die je gemaakt in assets en sleep je hem naar het "audio" venster....

[ik had al gemeld dat dit een BRILJANT programma is... maar niet het meest gebruiksvriendelijk.... alhoewel, als je je er even in verdiept valt het best mee...]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan