Mp3 bestanden op de juiste volgorde afspelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0175

Banned
Lid geworden
21 feb 2007
Berichten
507
Hoe kun je ervoor zorgen dat mp3 bestanden op een mp3-speler op exzakt op de juiste volgorde worden afgespeelt zie voorbeelt:
01-keane-atlantic
02-keane-is_it_any_wonder
03-keane-nothing_in_my_way
04-keane-leaving_so_soon
Wanneer ik mp3s op de pc afspeel en dan een cd brand of bestandenkopieer vertraagt het geluid vaak hoe kan dit?
Waarom haperen veel nummers als ik mp3 bestanden direct met nero op een audio cd brand? als ik alles eerst naar wav formaat converteert gaat het wel goed.
Wanneer ik mp3 bestanden omzet naar wma gaat de geluidskwaliteit flink achteruit het kan niet aan de bitrate liggen lijkt mij (192kbps) hoe kan dit?
 
Als jouw mp3-speler Afspeellijsten ondersteunt, maak dan een map, noem hem Keane en zet daar de nummers in. Synchroniseer de map Keane.

Hoe kom je aan die mp3-nummers? Limewire?

Haperen na branden, op welke snelheid brandt je? Ga eens terug naar 12x.

Met welk programma converteer je naar wma?
 
Als jouw mp3-speler Afspeellijsten ondersteunt, maak dan een map, noem hem Keane en zet daar de nummers in. Synchroniseer de map Keane.

Hoe kom je aan die mp3-nummers? Limewire?

Haperen na branden, op welke snelheid brandt je? Ga eens terug naar 12x.

Met welk programma converteer je naar wma?

Volgens mij ondersteund ie dat niet.

Morpheus,Ares,Limewire,BT,Newsgroups

48x ,Kan volgens mij niet aan de snelheid liggen als ik alles eerst naar wav converteer gaat het wel goed.

Maakt niet uit is bij elke converter zo.
 
Via Limewire gedownloade mp3's zijn niet altijd van de beste kwaliteit. Welke bitrate hebben ze? 128 kbs?

Als je een mp3 van niet zo'n goede kwaliteit met de snelheid 48x als cda op een CD brandt, kan Nero het decomprimeren met die snelheid soms niet netjes uitvoeren.
Dan gaan de nummers soms stotteren.

Een wav-bestand is niet gecomprimeerd, dus Nero hoeft dan bij het vertalen naar cda veel minder werk te verzetten.

Als het omzetten van mp3 naar wma zoveel kwaliteitsverlies geeft, moet je je afvragen hoe de kwaliteit van de mp3 was.
Waarom zet je een mp3 om naar wma? WMP11 kan prima mp3 afspelen en branden.

Hoe minder je "rommelt" met een mp3, hoe constanter de kwaliteit blijft als je naar cda gaat branden, maar dan wel met de snelheid 12x.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan