Ruzie tussen WMPlayer en Paint...

Status
Niet open voor verdere reacties.

karimbizid

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2006
Berichten
557
Hallo allemaal,

Ik heb vandaag een DVD binnen gehad met een optreden van mij en een vriend.
Aangezien er van dat optreden nogal weinig foto's zijn wil ik dus wat foto's maken van de DVD.

Geen probleem dacht ik...:(
Ik maak een printscrn en plak hem in Paint.
Als ik dan (bijv.) ga schuiven dan schuif ik met een soort raam over de foto...
Ik kan eigenlijk de foto gewoon laten verdwijnen.
Als ik dus de foto op maat maak (de foto selecteren zodat het windowsmedia player venster weg is) dan heb ik in het nieuwe document nog steeds het schuivende raam.
Ik kan de foto dus niet verschuiven.

Ook als ik met Nero Showtime werk en daar de printscrn van maak is het hetzelfde verhaal.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want ik wil deze mooie pics niet missen :love:

Alvast bedankt,
Karim
 
Ik vond dit vrij hilarisch... WMP kijken via paint. Maar voor de rest van ons is het misschien minder leuk.
Het is gelukkig makkelijk te voorkomen. Ik gebruik hier Windows Media Player 10, maar 11 zal wel vergelijkbaar zijn.
Het heeft hier te maken met de videoacceleratie. Om het te voorkomen moet je naar Tools gaan, vervolgens naar Options (NL: extra, opties).
Vervolgens ga je naar "Performance" en schuif je de videoacceleratie bar helemaal naar links ("geen"). Nu kan je wel printscreens maken. Als je klaar bent, zorg dan dat je hem weer helemaal op volledig zet voor beste prestaties tijdens het kijken van je films.
Succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan