ipod nano

Status
Niet open voor verdere reacties.

marderfreak

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2007
Berichten
6
hallo ik heb een ipod nano van 4 GB
heb ik altijd zeer veel plezier van gehat heeft altijt goed gewerkt
njha ik had mijn ipod 1 maand niet meer niet meer gebruikt
en heeft een maand in de kast gelegen
tot op de dag vandaag ik had weer is zin in wat leuke muziek maar hoow maar de ipod doet het niet meer lijkt wel
het gaat als volgt
ik heb mijn ipod gistren op mijn computer aangesloten om de om de batterij op the lade
het leek er ook op of de ipod ook oplaaden nha ongeveer 3 uurtjes aan de pc gehangen dacht ik dat hij wel vol zou zijn dus met veel goede moet wil ik mijn ipod aan zetten en zie ik in het scherm een batterijtje staan met een rode 3 hoek ik dacht njha kijken morgen wel verder dus ik vandaag mijn ipod weer op de pc om hem op te laden maar nu maakt de ipod heelemaal geen verbinding meer met de pc en dus kan ik ook mijn batterij niet oplaaden hen de ipod ook op een andre pc aangesloten maar dat werkten ook niet
ik heb ook itunes op mijn pc staan was bij de ipod gelevert wat moet ik nu toch doen help mijn aub
 
Het lijkt erop alsof de batterij is overleden.
Zou even langs een Apple store gaan.
 
heey A.J.
ik heb mijn ipod weer aan de gang gekregen via (3x playpauze vervolgens tegelijk de middelsteknop en de bovenste voor een seconde of 5 ingedrukt houden..vervolgens kwam het .apple logo nu krijg ik een mapje met een vraag teken wat moet ik nu doen
 
Nou, dat is hartstikke mooi. :thumb:
Het antwoord op je nieuwe vraag moet ik je schuldig blijven, ik heb er geen.
Maar ik weet zeker dat er forumleden zijn die daar een antwoord op weten.
 
heey
mijn ipod werkt wer op de pc ik heb meteen de ipod updater uitgevoert en de ipod herstelt
en hij werkt weer nu even 3 uurtjes goed oplaaden en dan ben ik weer happy :thumb: .
toch bedankt voor je reacties
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan