video dvd bewerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

T.J.Coenraads

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2001
Berichten
370
Hallo,

Ik ben omzoek naar een simpel programma om video dvd's mee te bewerken. Ik neem namelijk op mijn dvd recorder wel eens een film op van tv. Ik wil nu de reclame boodschappen er tussen uit hebben. Kan dat en met welk programma ?

Teun
 
Die recorder zal er mogelijk een mpeg of avi van maken.... dan kan dat met Windows moviemaker [standaard in XP].
 
Nee, het zijn .vob bestanden en ik heb geen xp maar vista op mijn computer staan.
In movie maker kan ik ze dus niet inladen. Wat nu. Iemand een idee ?
 
Meestal valt dit ook te doen met de dvd recorder zelf, misschien niet zo uitgebreid als op een pc maar zolang de dvd niet gefinaliseerd is kan je nog bewerkingen op de dvd uitvoeren zoals reclame er uit knippen.
 
Als het een "simpel" programma moet zijn om vob's te bewerken.... ben ik bang dat dat niet bestaat.... na veranderingen moet de disc opnieuw gecompileerd worden.....

Dat kan met DVDLab Pro... [stukken eruit halen, hoofdstukken maken, van alles] maar dat programma kun je nauwelijks "simpel" noemen........
Of met DVDRemake.... dat is simpeler.... maar ook niet gratis

Of de dvd rippen.... en dan na behandeling weer terugzetten.... met risico van [wat] kwaliteitsverlies
 
UDF bestandssysteem

Hoi,

Ik zit ook met een DVD waar ik wat stuikken tussenuit wil halen. De DVD zelf krijg ik al niet geript... Het is ook geen mp3 ofzo, als ik erop klik opent ie en speelt mijn computer hem af. Maar als ik op verkennen klik, zie ik twee mapjes met bestanden waar mijn computer (en ik) blijkmaar niets mee kan. Als ik met rechtermuis klik op het DVD station als de DVD erin zit, zegt ie dat het een UDF bestandssysteem is. Ik wil hem rippen naar bijv. een mp3, en dan een beetje erin knippen. Kan iemand me uitleggen hoe ik dit aan moet pakken...?

Bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan