Photoshop CS3 License Expired

Status
Niet open voor verdere reacties.

marco282

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2006
Berichten
786
Ik heb laatst Phosothop CS3 compleet geinstaleerd op mijn computer met serial key...

De key klopte maar tot dat die een soort e-license wou downloaden en toen deed die het niet meer...

Ik heb al geprobeert een aantal keren hem te verwijderen en opnieuw te instaleren en op een andere manier het programma te laten werken maar kreeg steeds weer de zelfde fout melding (en dan heb ik nog geen eens de key ingevoerd na het opnieuw instaleren)

Er staat als fout melding:

Product license has expired

Ik denk dat de computer ergens een bestand heeft staan waarin staat dat ik al eens eerder heb geprobeert dit programma te activeren en dat die daarom steeds die melding geeft.


Als een van jullie me zou kunnen helpen dan zou dat geweldig zijn!

Screenshot: http://www.plaatjesupload.nl/output5/1181965313-88.gif

Marco.
 
Laatst bewerkt:
Betreft dit een legale versie?

- Bel dan even met Adobe en vraag hun om de boel te unlocken.

Is het geen legale versie?

- Zoek op het internet naar hacks/cracks om de beveiliging te omzeilen maar op helpmij mogen we dan niet helpen

-of-

- herinstalleer je pc en installeer daarna die e-licence niet weer.....
 
Betreft dit een legale versie?

- Bel dan even met Adobe en vraag hun om de boel te unlocken.

Is het geen legale versie?

- Zoek op het internet naar hacks/cracks om de beveiliging te omzeilen maar op helpmij mogen we dan niet helpen

-of-

- herinstalleer je pc en installeer daarna die e-licence niet weer.....

Nou die 1e en die laatste kunnen we vergeten want ik ga niet mijn computer opnieuw instaleren voor zo'n kudt programma die niet werkt (ik heb cs2 ook nog en werkt nog prima)
En tsja ik ga absoluut niet betalen voor een stukje software dat alleen maar nummers bevat...
 
Nou die 1e en die laatste kunnen we vergeten want ik ga niet mijn computer opnieuw instaleren voor zo'n kudt programma die niet werkt (ik heb cs2 ook nog en werkt nog prima)
En tsja ik ga absoluut niet betalen voor een stukje software dat alleen maar nummers bevat...

Prima, maar waarom stel je de vraag dan hier :confused:
 
Tsja........ Illegale software,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Het blijft altijd een gokje waard.

Precies! Waarom zou je betalen als het ook gratis kan toch?
En in Nederland is downloaden legaal zo lang je het maar niet op cd zet of door verkoopt :p
 
Je mag in nederland wel gratis software downloaden maar je mag het niet installeren.
 
Je mag in nederland wel gratis software downloaden maar je mag het niet installeren.

Wat heb je er dan aan om het te downloaden... en hoe zit het volgens jou dan met freeware :cool:

En btw: het mag wel zolang het maar voor eigen gebruik is.
 
Wat heb je er dan aan om het te downloaden... en hoe zit het volgens jou dan met freeware :cool:

En btw: het mag wel zolang het maar voor eigen gebruik is.

Jij beweerd nu dat je in nederland alle software mag downloaden en dan ook nog voor eigen gebruik mag gebruiken en dat dan ook nog legaal is?

Als dat het geval is weet jij waarschijnlijk niet dat de regels voor een "thuiskopie" (na kopieren geen orgineel meer nodig) niet slaan op Software. (zie artikel 45n van de auteursrecht wet 1912) en dat er alleen een "Reserve kopie" (dus orgineel nog wel benodigd) op grond van artikel 45k van dezelfde wet.

Freeware blijft ook onder autheursrecht vallen alleen geeft de auteur het recht op gebruik met een aantal voorwaarden aan een gebruiker zonder daar betaling voor nodig te hebben. de voorwaarden zitten vaak in de hoek van dat je het niet commercieel mogen gebruiken van software
 
Laatst bewerkt:
Precies! Waarom zou je betalen als het ook gratis kan toch?
En in Nederland is downloaden legaal zo lang je het maar niet op cd zet of door verkoopt :p

Tsja waarom zou je zoiets doen ??

Kijk, bij een softwaregigant die miljoenen of misschien wel miljarden winst maken per jaar, heb ik daar ook niet zo'n problemen mee.
Moeten ze de software ( Microsoft besturingen ) maar wat goedkoper maken, zodat de koper wat meer profiteerd van hun winst.

Maar een klein bedrijfje wat goede software maakt en net het hoofd boven water kan houden, heb ik wat meer problemen mee.
Wat dan als zo'n softwarebedrijfje failliet gaat en overgenomen wordt doorr Bill Gates of zoiets. Of het verdwijnt van de aardbodem en dat is zonde.

Uiteindelijk zal er 1 software gigant overblijven die uiteindelijk alle machtsposities in handen heeft.

Nou, heb je het dan voor elkaar. Dat gaat ons veel geld kosten.
 
Tsja waarom zou je zoiets doen ??

Kijk, bij een softwaregigant die miljoenen of misschien wel miljarden winst maken per jaar, heb ik daar ook niet zo'n problemen mee.
Moeten ze de software ( Microsoft besturingen ) maar wat goedkoper maken, zodat de koper wat meer profiteerd van hun winst.

Maar een klein bedrijfje wat goede software maakt en net het hoofd boven water kan houden, heb ik wat meer problemen mee.
Wat dan als zo'n softwarebedrijfje failliet gaat en overgenomen wordt doorr Bill Gates of zoiets. Of het verdwijnt van de aardbodem en dat is zonde.

Uiteindelijk zal er 1 software gigant overblijven die uiteindelijk alle machtsposities in handen heeft.

Nou, heb je het dan voor elkaar. Dat gaat ons veel geld kosten.


Ja daar ben ik het wel mee eens..
Maar opgeven moment is het wel dat microsoft alles overneemt.

Zoals adobe zal niet zo snel failliet gaan.
 
Jaja....

1. ten eerste verwijder dit bestand.

C:\Program Files\Common Files\Adobe\Adobe PCD\cache\cache.db


en start daarna photoshop opnieuw op :cool: en dan kun je op nieuw

!!! Weer fout dan ken je het gewoon door bijven verwijdere !!!!:thumb:


Enjoy,
 
Ik vraag me af of TS een jaar na dato hier nog mee zit.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan