Activiteit vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

7h0m

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 jun 2007
Berichten
2
Hallo, het is me laatst opgevallen dat de activiteit van mijn netwerkverbinding zeer hoog zit in een korte tijd, terwijl ik niks aan het downloaden ben of aan het surfen, gelijk als de computer verbinding heeft beginnen de verzonden en ontvangen paketten op te lopen.

Ook is het mij opgevallen dat ik ineens een heel ander ip adres heb.

statustj2.jpg


Het is ook zo dat de verbinding vaak ineens wegvalt en dat ik hem dan niet weer kan herverbinden door de functie "herstellen" te gebruiken maar dan moet ik het modem opnieuw aan en uit zetten.

Ik zou graag willen weten wat hier de oorzaak van is

Alvast een hjtlog mocht hij nodig zijn
*knip*
mvg, Thomas

[modedit]Hijacklog verwijderd. Deze worden hier niet meer nagekeken.[/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het kan altijd de besturing op een ander programma zijn die met een auto-update bezig is.

Het kan ook de buurman zijn die meelift met jouw verbinding.

Een ander IP adres zou ook kunnen, het ligt aan jouw provider, soms wordt er een dynamisch IP adres uitgedeeld. Dit komt vaak voor bij kabel- internet aanbieders.
 
Hoe zou ik er achter kunnen komen welk programma dat zou kunnen zijn?
 
Op een gegeven moment is alles geupdate en zou je daar geen of weinig data verkeer meer aantreffen.

Misschien Limewire o.i.d. geinstalleerd ? Die waarschijnlijk opstart tijdens de opstart van de PC.
Misschien staat de gedeelde map van Limewire vol met veel gezochte files, dus heel de wereld kan aan het downloaden zijn vanaf jouw PC.
Dat kost je enorm veel bandbreedte, dus dataverkeer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan