geluid van micro rechtstreeks doorsturen naar geluidsboxen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peka01

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jun 2007
Berichten
1
Ik wens een presentatie te geven en daarvoor wens ik wat versterking van mijn computer.
M.a.w. ik wens die presentatie in te spreken in de micro van mijn pc en het geluid zou rechtstreeks moeten weergegeven worden in de geluidsboxen. Het idee is eigelijk om mijn pc te gebruiken als geluidsversterker. 'k heb dat al geprobeerd via allerlei instellingen maar tot op heden is mij dat nog niet gelukt. Het geluid kan ik wel eerst opnemen om nadien terug af te spelen maar dat is het niet wat ik wens.
Vraag: moet ik daarvoor speciale software hebben of moeten er bepaalde instellingen gebeuren om het geluid rechtstreeks in de boxen te horen?
Mijn pc heeft XP als besturingssysteem.

Ciao,
Peka
 
Laatst bewerkt:
Je PC moet het geluid gewoon direct uitzenden.
Kijk eens bij de geluidinstellingen of je mic. kanaal wel open staat,
want de meeste opname programma's schakelen automatisch het mic. kanaal in als hij uit staat.

:thumb: Karim
 
start-alle programma's-bureau accessoires-entertaiment-volume regeling-links boven opties klikken- eigenschappen-in dat venster eronder naar beneden scrollen-microfoon aanklikken-oke klikken-dan staat er in dat menkpaneel het dingetje met microfoon-en dan dempen dat vinkje eronder wegklikken en dat doet hij het:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan