tekst van foto verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinette

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2007
Berichten
192
Is het mogelijk om tekst die er door een ander is opgezet er af te halen?
Heb nl een foto van mijn man van een fotosite gehaald, kon hem uitzoeken, toen nog zonder tekst maar zodra ik hem vergrote stond er ineens www. enz. op. Het is een foto die je eigenlijk moet bestellen. Maar ik dacht ik sla hem gewoon op en dat lukte maar helaas met tekst midden er door heen.


Wie weet er raad?

Reinette
 
waarom denk je dat die mensen van die site er tekst door heen zetten: omdat ze willen dat je m niet gewoon ff download, dit valt dus niet weg te halen;)
 
Je kan het wel weggummen in paint als je dat wilt
 
waarom denk je dat die mensen van die site er tekst door heen zetten: omdat ze willen dat je m niet gewoon ff download, dit valt dus niet weg te halen;)

Was ik al bang voor maar was toch nieuwsgierig!
 
Knippen plakken poetsen vegen spuiten zijn de mogelijkheden met een fotobewerkingsprogramma.
En een dosis geduld.
 
Knippen plakken poetsen vegen spuiten zijn de mogelijkheden met een fotobewerkingsprogramma.
En een dosis geduld.

Hoe moet ik poetsen en vegen dan? De rest ken ik wel. En in welk fotobewerkingsprogamma zit dat dan?
 
Welk fotobewerkingsprogramma heb je geinstalleerd ?
Natuurlijk ken ik ze niet allemaal en kan daarom ook niet voor ieder programma de juiste gebruiksaanwijzing geven.

PaintShop Pro heeft zoals onderstaande afbeelding een scala aan gereedschappen aan boord.

Image3.jpg
 
Welk fotobewerkingsprogramma heb je geinstalleerd ?
Natuurlijk ken ik ze niet allemaal en kan daarom ook niet voor ieder programma de juiste gebruiksaanwijzing geven.

PaintShop Pro heeft zoals onderstaande afbeelding een scala aan gereedschappen aan boord.

Image3.jpg

Ik heb picasa en microsoft office picturemanager en HP Image Zone Plus. En paint maar dat is standaard in de pc.
 
maar heb jke het al weggeumt en was het gelukt?
 
Ik ken ze alle 3 niet en Paint reken ik niet tot de serieuze fotobewerkingsprogramma's.

Misschien kent iemand anders hoe deze programm's te gebruiken ?

Anders zou ik even zoeken in de handleiding van het desbetreffende programma of een Google actie wil ook wel eens wat info opleveren.
Voor Picasa heb ik al iets gegoogeld
 
maar heb jke het al weggeumt en was het gelukt?

Ja heb ik geprobeerd maar dan ben ik ook een stuk van mijn foto kwijt en die krijg niet meer zo goed terug getekend. Vooral het mengen van de juiste kleur valt nog niet mee. Alleen de effen vlakken kon ik goed krijgen maar het stuk been en fiets niet. Maar bedankt voor de tip.
 
In PaintShop Pro heb je de lasso waarmee je een selectie kan kopieeren en plakken als een nieuwe selectie.
 
Ik ken ze alle 3 niet en Paint reken ik niet tot de serieuze fotobewerkingsprogramma's.

Misschien kent iemand anders hoe deze programm's te gebruiken ?

Anders zou ik even zoeken in de handleiding van het desbetreffende programma of een Google actie wil ook wel eens wat info opleveren.
Voor Picasa heb ik al iets gegoogeld

Hardstikke bedankt zeg nou weet ik tenminste wat ik allemaal kan doen!
De andere progamma ken ik wel maar kan er niet zo heel veel mee. Maar Picasa had ik er nog niet zolang op dus daar ben ik zeer blij mee.
 
In PaintShop Pro heb je de lasso waarmee je een selectie kan kopieeren en plakken als een nieuwe selectie.

nogmaals mijn dank, heb paintshop Pro er zo juist op gezet , tenminste een proef versie dus nu kan aan de slag. Laat nog wel weten hoe het gegaan is.
 
Het ligt aan jouw versie die je geinstalleerd hebt, maar hier ziet de lasso er zo uit:

Image4.jpg
Selectie uit vrije hand
 
Het ligt aan jouw versie die je geinstalleerd hebt, maar hier ziet de lasso er zo uit:

Image4.jpg
Selectie uit vrije hand

Hij ziet er bij mij ook zo uit, het is een waanzinnig goed programma zeg! Heb alles weggekregen met de kloonpenseel, geweldig je ziet er niets meer van. heeft me wel een hele morgen gekost maar het resultaat is er wel naar. Dus nogmaals mijn hartelijke dank voor de tip.

Groetjes Reinette
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan