Mp3 volume verhogen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kathleenn

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2007
Berichten
13
He, ik heb een vraag,
ik heb zo 'n simpel mp3spelertje van tomtec,
en ik had daar dus oortjes van Sony bij gekocht,
nu heb ik een koptelefoon,
en is het volume natuurlijk minder,
is er iets waarmee ik het volume van mijn mp3 speler kan verhogen ?

( Sorry als hier al een vraag over is :eek: )
 
Het enige is die mp3 speler op zjin hardst zetten meer niet.
 
het verhogen van het volume van eem liedje wordt vaak erg lelijk..
en het is ook nog eens slecht voor je oren:p
 
Maar anders kan het niet je kan niet hardware zomaar beter of met geluid harder maken!
 
Hmm Jammer,
dan moet ik het daar maar mee stellen :)
misschien eens een ander geluidsprofiel opzetten
( nu staat die op dubbel bass )
 
een volume van mp3 kan wel degelijk verhoogd worden, en kan met de meeste audio bewerkingsprogramma, zoals audacity, maar de kwaliteit wordt er niet beter op.

Echter nog mooier is om alle mp3's in 1 keer door mp3gain te halen, dan hebben in ieder geval alle bestanden hetzelfde geluidsniveau.

Maar ja een waarschuwing vooraf: die spelers zijn niet voor niets begrensd tot een bepaalde volumeniveau.
 
Dat gaat over het geluidsniveau van de mp3 liedjes, dat kan inderdaad verhoogd worden maar de hardware niet!
 
Volgens mij heerst hier begripsverwarring. Kathleenn heeft een MP3-speler. De Sony earphones leverden een goed geluidsniveau af. Nu heeft zij een hoofdtelefoon aangesloten op haar MP3-speler en is de weergave (het geluidsniveau) een stuk minder.

Ik ben bang dat je, voordat je die hoofdtelefoon kocht, had moeten informeren welk uitgangsniveau minimaal door je MP3-speler moest worden "afgegeven" om die hoofdtelefoon optimaal te laten werken. Kun je misschien die hoofdtelefoon nog omruilen, als je de MP3-speler meeneemt en het probleem uitlegt?
 
Ik denk het niet eigenlijk,
maar dan gebruik ik m'n oortjes, waanneer ik in de bus zit,
en mijn hoofdtelefoon voor thuis
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan