geen geluid. wel op tv kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

kwetter

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2007
Berichten
49
ik heb na lang prutsen het geluid op de tv kaart terug. normaal audio en filmgeluid hoor ik niet. ook staat er een geel uitroepteken achter m'n realtek kaart. wie geeft me de gouwe tip?
 
Dan is er toch iets verkeerd gegaan met het installeren van de drivers ;).
Download het progamma Driver Wizard --> http://www.pcwelt.de/index.cfm?pid=65&pk=30766

Dit progamma zoekt de ideale driver voor jou geluidskaart die je meteen kan installeren en hopelijk heb je dan weer goed geluid!
 
niks

ik kom er niet op joh. je moet je aanmelden? anoniem lukt ook niet
 
Wat bedoel je? Je moet gewoon dat progamma downloaden, daarna openen en dan installeren. Als je hem heb geinstalleerd kun je ermee aan de slag.
 
Als je op die site ben, dan moet je op 'United Kingdom' klikken om dat progamma te downloaden. Heb je dat gedaan? En als de downloadbalk verschijnt heb je dan geklikt op 'openen'? :confused:
 
Heb je het progamma geinstalleerd? Als je dat nog niet heb gedaan moet je het bestand openen en gewoon steeds op 'next' drukken. Laat het me weten als het is geinstalleerd :thumb:.
 
ja heb ik gedaan. duurde maar even en nu heb ik de driver wizard op bureublad staan. correct? en dan?
 
Oke, voordat je het progamma gaat opstarten moet je de andere driver even verwijderen. Dus ga naar je Videokaart met dat gele uitroepteken ervoor. Rechtermuisklik en dan 'Installaties ongedaan maken''.
 
Als het goed is, dan is die Realtek met dat gele uitroepteken verdwenen van de lijst. Klopt dat?
 
er staat nu dat er een legacy stuurptogramma aanwezig is. maar nog geen geluid dus!! enig idee?
 
Als je advanced mode heb gedaan, dan moet je de hele tijd op 'next' klikken. Op het einde zie je een blauwe link. Klik daarop, dan zie je een lange lijst met jou progamma's + de drivers die je ervoor nodig heb :thumb:.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan