3wplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

janette29

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2007
Berichten
54
ik heb een film gedownload maar als ik wil gaan kijken krijg ik de melding:
This media file can only be played using 3wplayer that is completely free.
Please visit download.play3w.com to download.

verder gebeurt er dus niks. wat moet ik hiermee doen die site bestaat niet :(
zeker weer troep gedownload?????? :mad:
 
Gelukje dat je die site NIET gevonden hebt... er wordt op veel sites gewaarschuwd dat die 3wplayer een grote dikke trojan is....... en zit verder vol met spyware en malware...
 
Laatst bewerkt:
Google maar even met "3wplayer" .... dan zie je hoeveel ellende dat fijne ding veroorzaakt...... Gewoon dumpen die file en een andere downloaden... spijtig dat de "torrent wereld" ook steeds meer last krijgt van die *****s die eerder bearshare en kazaa verziekten.....
 
Laatst bewerkt:
nou ja toch bedankt voor het reageren :eek: wie weet had ik anders nog veel grotere problemen gekregen ;)
 
ik heb dus hetzelfde probleem. ik download veel films, en eigenlijk altijd zonder al te veel problemen. meestal dvdrips, en axxo vind ik daarbij zeer fijn, alleen nu komt steeds vaker het bericht van die irritante 3wplayer en heb ik dus vrijwel niks aan die films. ik brand heel veel, maar nero kan er ook niks mee. hoe moet ik dit aanpakken? en als dat helpt met dat systeem aanpassen, hoe doe ik dat dan? plz help me, ik wil weer lekker elke avond na mijn werk een nieuw filmpje kijken.

grtz schnee
 
hmm, tis mij gelukt het programma te installeren met spyware, maar dat de spyware niet actief wordt!

Tevens was de film die ik gedownload had niet de film zoals beschreven in de titel

Gedownload: Transformers
Gekregen: Final destination 3

Tevens een *** kwaliteit beeld en geluid!!
 
DOWNLOAD HET NIET!!!
3wplyer domplayer etc zijn spyware players maar je kan de bestanden ook bekijken door ze te converteren :eek: :thumb:
en dan loop je geen risico voor spyware etc
probeer deze site eens:

http://www.freewebs.com/watchthatvideo/forum.htm?forumID=1947457&page=1&topicID=1000055

Op deze site staan 3wdecoder en 3w-domplayer codec converter 2.1
3w-domplayer codec converter 2.1 is er vanaf gehaald blijkt iemand teveel kopieen te hebben gemaakt met trojans.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan