Wmp 11

Status
Niet open voor verdere reacties.

tuurke

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2002
Berichten
992
Iemand een idee welke de oorzaak van dit probleem mag zijn.

Ik kan gedurende een hele tijd gedownloadde video's of mp3's aanklikken en bekijken of beluisteren.
Somtijds geeft dit "klikken" niets meer en reageert WMP niet meer.

Als ik de computer opnieuw opstart is het probleem verdwenen en kan ik opnieuw WMP gebruiken.

Bedankt.
 
Waarschijnlijk heb je dan bewust of onbewust de associatie van mp3-bestanden en videobestanden met WMP11 gewijzigd. Kijk in WMP11 naar Extra, Opties, Bestandstypen en zet een vinkje voor elke regel. Maar als je daarna een ander audio/video-speler gaat gebruiken, zeg dan "nee" als er in een venster gevraagd wordt of dat programma de voorkeur moet krijgen bij het afspelen van multimedia-bestanden. Voorbeelden van spelers die zo'n neiging hebben: Quicktime, iTunes, Sonic Stage.
 
Prima, maar ik zei meer. Gebruik je wel eens van die andere spelers die ik noemde?
 
Neen ik gebruik enkel WMP.
Ik krijg geen foutmelding.
Maar als ik in het logboek "toepassing" gaan kijken zie ik het volgende:
"Fout, gebeurtenis ID 7001.
De WMP network sharing service is afhankelijk van de UP&P apparaat-service die vanwege de volgende fout niet kan worden gestart: kan de service niet starten omdat deze uitgeschakeld is of omdat het geen ingeschakelde apparaten met zich heeft verbonden".

Misschien nog iets waar ik nu aan denk.
Toen ik op het moment van het probleem naar "Services" ging een kijkje nemen dacht ik fout "1068" te hebben gezien.
Deze lijkt overeen te stemmen met wat ik de vorige reply opgaf.
Misschien kan dit helpen.

De fout gebeurt meestal wanneer ik bvb kort na elkaar en voor enkele seconden maar een hoop video bestanden openklik en opnieuw sluit, enz...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan