flv bestand omzetten naar beter bestand.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nascada

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2007
Berichten
54
Een simpele vraag voor muziek experts. Hoe kan ik het erritante bestand .flv omzetten naar een beter bestand, zoals mp3 ? Het lukt me niet !

Groetjes Nascada
 
Je schrijft helaas niet wat he inmiddels al hebt geprobeerd, zodat iedere oplossing die hier wordt aangegeven, mogelijk al door jou is geprobeerd. Maar goed, lees dit maar eens door.
 
Dat lijkt mij niet zo'n handig programma. Het is namelijk een Demo van dertig dagen, en ik download liedjes constand. Ik zal het vanavond (9 uur, hij zit in duitsland voor vergadering) vragen. Het zal denk ik wel mogen, maar het is jammer dat ik er maar een maand van kan proviteren...of heb ik het mis, en klik ik verkeerd :/
 
Je klikt idd. verkeerd, de 2.0 is gratis. (Klik op dat 30 dagen gebeuren en vervolgens de 3e van boven, da's de 2.0 en dat is freeware en dus gratis)
 
Laatst bewerkt:
Ik moet nu weg, ik begrijp wat jullie bedoelen, ik ga het vanavond proberen, als het niet lukt, horen jullie het morgenmiddag !

Bedankt alvast...

Groetjes Nascada
 
Ga naar http://media-convert.com/omzetten/ en kies daar het gewenste In-Put bestand. Hij detecteert daarna automatisch het ingevoerde formaat (MP3. / MP4 / 3GGP / FLV. / etc. ). Selecteer daarna het gewenste Out-Put formaat. Wacht tot hij klaar is met converteren, en download het bestand daarna! :thumb:


(PS: Werkt ook voor HTML Documenten en Powerpoint Presentatie's! )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan