kan MP3 niet verwijderen???

Status
Niet open voor verdere reacties.

markkkje

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2007
Berichten
8
hallo

ik heb een probleem : mijn dochter heeft via lime wire een mp3 gedownload en deze staat in de map mijn documenten .
ik heb geprobeert deze mp3 te verwijderen maar dit lukt niet en nu weet ik niet meer wat ik moet doen .
ik heb al in veilige modus geprobeert en dat werkt niet ik heb het geprobeert met kill box werkt niet en ook unlocker geeft geen resultaat.

Wie o wie kan en wil mij helpen met dit probleem en kan mij leren dit soort problemen op te lossen .

mijn dank is zeer groot

met vriendelijke groet

Markkkje:confused:
 
hallo raymond

alleerst hartelijk bedankt voor het snelle antwoord maar helaas werkt het niet heb jij of anderen misschien nog eenandere tip???

grtz Markkkje;)
 
Wordt die MP3 misschien ook nog aangeboden vanaf jullie PC op Limewire?
 
is het bestand niet gewoon in gebruik door een mp3 speler? zoals mediaplayer, of limewire zelf?? :confused:
 
oei overheen gelezen... :eek: heb je er misschien al aan gedacht er even een virusscannertje overheen te gooien ??:)
 
hallo allemaal

alles wat hier boven wordt beschreven en verteld heb ik gedaan en niks werkt normaal is het zo als je met je rechter muisknop op het bestand gaat staan en drukt staat er in het rijtje wat er dan verschijnt "verwijderen" en zelfs dat staat er niet .
in het rijtje staat het volgende :eek:penen,play,aan de lijst van windows media player toevoegen,met windows media player afspelen ,openen met,en kopieeren naar. en meer niet .

toen ik het met schredder probeerde gaf hij aan :de opgegeven betsands naam is ongeldig en verder niks.

wat nu.

grtz Markkkje
 
en wat nou als je selecteerd en dan op delete drukt??;)
lijkt me eigluk temakkelijk,, maar misscien kun je hem dan via limewire verwijderen, door via mediatheek en dan selecteren en verwijderen..

suc6 er mee:thumb:
groetjes maarten
 
kunnen misschien té voor de hand liggende oplossingen lijken maar het proberen waard :
1)sleep het bestandje in een nieuwe map en verwijder gewoon de map.
2)sleep het bestandje rechtstreeks naar de prullenbak

In het slechtste geval kan je ook nog steeds systeemherstel doen hoewel ik niet zeker weet of dit ook bestanden verwijdert maar probeer eens :)
 
Weet je zeker dat de extentie mp3 is ?
Is het bijvoorbeeld geen muziekje.mp3.exe of zoiets ??
 
hallo vrienden.

alleerst hartelijk dank voor alle aangeboden hulp maar niets mocht baten .totdat ik op het brilliante idee kwam om lime wire te openen daarna de mediatheek dan het bestand aankliken met de rechtermuis knop en het bestand hernoemen met de naam "HALLO" toen heb ik lime wire gesloten ben terug gegaan naar mijn documenten en toen kon ik het verwijderen dus het is eindelijk gelukt .

nogmaals duizend maal dank voor al jullie hulp en goede ideen

grtz Markkkje:thumb: :thumb: :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan