Films niet zichtbaar op LCD-tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quist

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jun 2007
Berichten
2
Hallo allemaal,
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende:
Ik heb een samsung LCD televisie aangesloten op m'n pc, naast m'n normale beeldscherm.
Alles werkt perfect, heb m'n bureaublad gekloond naar de tv en alles werkt gewoon. Ik kan alleen geen films bekijken! Als ik mediaplayer gebruik, of divx player wordt de film wel weergegeven op m'n normale monitor, maar niet op de tv! Waar de de film moet worden afgespeeld is het nou donkerblauw. Iemand tips?
Heb een GeForce4 Ti4200 videokaart, met de nieuwste driver...
 
Als je naar je scherminstellingen gaat, kan je daar niet aangeven waar hij het beeld op weergeeft. Misschien dat je kan switchen tussen je beelscherm en tv.
 
Ik heb alleen i.p.v. een lcd-tv een beamer aangesloten en inderdaad, alle players laten een zwart beeld zien. Behalve BsPlayer!
Afspeelscherm naar tweede monitor (lcd-tv/beamer) slepen en kijken maar.
Moet je wel je tweede scherm als uitbreiding van je buroblad schakelen.
 
Juist niet "uitbreiden" gebruiken, met DualView kun je gewoon een film op TV kijken en doorwerken op je computer.:rolleyes:

Alleen heb je ook het geluid van de film op je PC, je kunt alleen niet gamen en een film kijken tegelijk.:cool:
 
Ik heb alleen i.p.v. een lcd-tv een beamer aangesloten en inderdaad, alle players laten een zwart beeld zien. Behalve BsPlayer!
Afspeelscherm naar tweede monitor (lcd-tv/beamer) slepen en kijken maar.
Moet je wel je tweede scherm als uitbreiding van je buroblad schakelen.

Met DualView en de BsPlayer werkt het inderdaad! Bedankt... maar het lukt niet als m'n bureaublad gekloond is, wat ik eigenlijk wel wil. Nou moet ik steeds als ik een film wil zien m'n DualView eerst instellen :confused:
 
Daar kan ik je helaas niet mee helpen. Mijn videokaart ondersteund klonen niet I.c.m. mijn beamer die qua resolutie niet hoger kan dan 800X600. Dan zou ik mijn beamer als hoofdscherm moeten instellen, maar dan ziet het er op mijn gewone monitor weer niet uit. Misschien dat 1 van de andere forumleden je hiermee beter kan helpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan