Foto bewerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZICO

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2002
Berichten
106
Hallo
ik heb net een foto gedownload via het internet.
Het is een Shockwave Flash Object bestand.

Hoe kan ik deze omzetten naar een JPEG bestand ?

Bedankt alvast voor de moeite:thumb:


Zico
 
Je kan de .swf openen in je browser, en een screendump maken. Het plaatje is dan in ieder grafisch programma op te slaan als .jpg.

Als je Irfanview hebt, kun je daarvoor een Flash-plugin downloaden. Dan kan je de .swf openen in Irfanview en omzetten naar een ander formaat (Irfanview is een handig freeware programma om plaatjes te bewerken: www.irfanview.com.
 
Je kan de .swf openen in je browser, en een screendump maken. Het plaatje is dan in ieder grafisch programma op te slaan als .jpg.

Als je Irfanview hebt, kun je daarvoor een Flash-plugin downloaden. Dan kan je de .swf openen in Irfanview en omzetten naar een ander formaat (Irfanview is een handig freeware programma om plaatjes te bewerken: www.irfanview.com.

Hallo
bedankt voor de reactie.

Ik heb Irfanview geinstallerd maar ik moet een plug in hebben voor SWF formaat.
Kun je me een link sturen,waar ik deze kan vinden ?

Alvast bedankt :thumb:
Zico
 
Rode Ogen

Ik heb een klein probleempje en ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen. Ik heb een
foto van mezelf die ik graag als profielplaatje of wat dan ook wil doen. Maar ik heb erg
last van hooikoorts waardoor mijn oogwit helemaal rood is. Dit is ook goed op de foto
te zien waardoor het er niet meer zo gezond uitziet. Hoe krijg ik dit weg?? Als ik de foto
bijvoorbeeld zwart-wit maak is het niet meer te zien maar daar ben ik ook niet helemaal
weg van.
 
Het oogwit selecteren en dan desatureren.(zwart/wit maken)

Rizze
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan