Hoe krijg ik 1 bestand op 2 DVD's?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vortigen

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2002
Berichten
139
Ik heb hier een bestand van 8GB en wil dat graag naar twee DVD's branden.
Echter, in Nero 7 Premium kom ik er maar niet achter hoe ik dat moet doen.
Eerst heb ik geprobeerd om alles op 1 Double Layer DVD te zetten maar dat wil helaas ook niet lukken. (krijg steeds een "cant start Disc-at-Once" foutmelding)
Via Google vind ik geen bruikbare informatie, altans niet voor mij ben niet zo thuis in het DVD/CD branden :)

Wie weet hoe ik data over verschillende DVD's moet branden? (Met Nero dan, want dat gebruik ik)

Alvast bedankt!
 
dvdfab kan dat wel
geen freeware,wel kan de de trialgebruiken
 
misschien gewoon eerst met een programma er 2 bestanden van maken.. kan je ze los op 2 dvd's zetten..
 
misschien gewoon eerst met een programma er 2 bestanden van maken.. kan je ze los op 2 dvd's zetten..

Tsja, dat vraagt TS nou juist, hoe, dus met wel programma;)

@Vortigen:

Over wat voor soort bestanden hebben we het hier??
 
Het is een DVD rip van een game wat voor het overgrote deel uit rar bestanden bestaat maar ook drie flinke .dat bestanden.
Nu weet ik echter niet welke bestanden de game het eerst nodig heeft (die dus op DVD1 zouden moeten).
Ik zou het spel opnieuw op m'n PC kunnen zetten en dan kijken welke hij het eerst installeert maar dat ging nogal snel :)
Het mooiste zou zijn als ik alles op die ene double layer DVD kan zetten, maar ja, dat wil dus niet lukken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan