Fotos op DVD zetten als video

Status
Niet open voor verdere reacties.

vikings

Banned
Lid geworden
1 apr 2006
Berichten
477
waarmee, en hoe kan ik fotos op dvd zetten als een video. dus dat het een film is en vante voren ingestelt hoelang elke foto inbeeld moet blijven, en zo weggeschreven, met bijvoorbeeld ook nog muziek op de achtergrond...

jpg kan dvd speler niet lezen...
hoe doe ik dit.:eek:
 
ik heb wat fotos er in gezet om te proberen in die Photo Story 3. maar van de ene naar de andere foto gaat het inzoemen. langzaam. hoe kan ikdt uitzetten.of zit dat er standaard in;)
 
Nee hoor, dat is geen 'standaard' maar kan je allemaal regelen: uitzetten, versnellen, vertragen etc.
 
ik heb al effect op geen, maar toch staat er nog iets aan, ik kan ook niet vinden waar ik dit moet veranderen. want het si nog dat het uitzoemt, naar de volgende foto inzoemt

en kan ik dit hiermee dan op dvd branden, die kan ik niet vinden die optie.
 
Laatst bewerkt:
Hoi

Bij de stap 'Gesproken teskt toevoegen en beweging aanpassen' kan je per foto regelen of:

A: er 'ingezoomd' moet worden en - zo ja - van welk gedeelte van de foto, náár welk gedeelte van de foto
B: of je een overgang wilt naar de volgende foto.
 
ik kan het niet vinden hoor. ol zoe wel gesproken tekst toevoegen en aanpassen, maar niets met uitzoemen inzoemen efect. want effect staat op uit GEEN.

:shocked:
 
Tja .... dat klopt.

Wat jij wilt heeft niks met 'Effecten' te maken
Je moet na 'volgende' direct onder de afbeelding op een KNOP klikken ....

ZIE BIJLAGE: GOED KIJKEN
 

Bijlagen

  • KIJKEN.JPG
    KIJKEN.JPG
    72,8 KB · Weergaven: 22
jah daar was ik ook, maar daar kan ik ook niks doen. om die zoom uit te zetten lijkt mij ik kan niks vinden...
 
Ja, dat wordt wel moeilijk zo ....
Enig experimenteerwerk en vooral: het klikken op de helpknop linksonder in het venster van PhotoStory geeft echt alle uitleg .....

Sorry, ik meld me af bij deze hulpvraag van jou: ZEL EXPERIMENTEREN DUS
 

Bijlagen

  • KIJKEN.JPG
    KIJKEN.JPG
    52,4 KB · Weergaven: 37
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan