.torrent --> .rar --> .bin en .cue --> veel vage bestanden???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ko S

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2007
Berichten
44
Ik zit nu dus met een probleen.
Ik heb met BitTorrent een film gedownload. Geen probleem verder; de torrent bestaat uit een 'SAMPLE' mapje, wat reclame naar een internet site en uit mapjes cd1, cd2 en cd3. Het gaat natuurlijk om de cd mapjes. In elk van deze deze mapjes zit een .sfv bestand en 54 .rar bestanden. Over een .sfv bestand heb ik in een ander topic (via google) hier gevonden dat dit vrij nutteloos is, en slechts bij houdt of ik alle bestanden evrder heb.
De .rar bestanden waren part01 t/m part54. Deze dus allemaal tegelijk uitgepakt met WinRar. Hieruit kreeg ik een .bin en een .cue bestand. Dezen heb ik geopend met IsoBuster. Nu komt het probleem echter. In IsoBuster krijg ik een aantal hele vage bestanden. Per cd krijg ik dus een .bin en een .cue. Dezen bevatten weer 3 mapjes: EXT, MPEG2, SVCD. in de EXT map bevindt zich SCANDATA.DAT. In de MPEG2 map bevindt zich AVSEQ01.MPG. In de SVCD bevinden zich ENTRIES.SVD, INFO.SVD, LOT.SVD, PSD.SVD, SEARCH.DAT en TRACKS.SVD. Ik probeer deze data dus te extracten. Een aantal bestanden kan ie niet extracten (heel de SVD map), dus ik klop op negeren. Nu heb ik dus een .dat bestand (SCANDATA) en een .mpg bestand (AVSEQ01). Ik probeer dus het videobestand af te spelen, maar nu zie ik ergens dat dit bestand 0 bytes groot is en als ik het afspeel krijg ik een foutmelding in Windows Media Player dat ie t bestand niet af kan spelen.
Wat moet ik doen? Wat zijn al die vage bestanden? Waarom is mijn filmbestand 0 bytes, terwijl het .bin bestand bijvoorbeeld 748.291 kB is? HelpMij! :thumb:

EDIT: zie het probleem in de 4e post op deze pagina
 
Laatst bewerkt:
Download vcdgear, hier: http://www.vcdgear.com/download.html [gratis]

Hiermee kun je de mpeg uit de bin halen....

Die andere bestanden op het schijfje zijn noodzakelijk om het geheel als SVCD goed af te kunnen spelen, dus alleen interessant als je de bin, bijv. met Nero, op een CD wilt branden.
 
Bedankt alvast voor de snelle reacties, maar het probleem is nog niet opgelost. Ik heb met VCDGear (handig programma zeg!) de bin/cue uit het mapje 'cd1' mooit omgezet naar een mpeg-videobestand en hetzelfde geschiedde bij 'cd2'. Als ik echter de bin/cue uit het mapje 'cd3' probeer om te zetten komt er geen videobestand uit, maar een CD3-bestand. Ik heb even gekeken op filext.com, maar daar staat geen informatie over CD3 bestanden.
Nou ja, ik dus eerst maar even de andere videobestanden afspelen, en wat blijkt? die werken ook niet! Windows Media Player opent ze wel gewoon, geeft een melding 'bezig met codec ophalen', 'de codec is opgehaald', en dan geeftie een foutmelding en heb ik 2 opties: 'Sluiten' en 'Hulp op het Web'. Ik dus maar even op 'hulp op het web' geklikt om te kijken of daar een mogelijke oorzaak stond. Nou ik kan niks vinden, de codec werkt gewoon goed en volgens mij heeft mn geluidskaart ook de laatste drivers geïnstalleerd en werkt de device verder wel gewoon. Hetzelfde gebeurde trouwens ook bij het videobestand in de SAMPLE-map. Wat moet ik doen? :confused:
 
De codec is het probleem niet. Ik heb met GSpot het mpeg-videobestand van 'cd1' bekeken, maar uit deze screen kan ik niet veel halen. Geen idee wat veel van die getallen betekenen. Ik zie alleen dat de codecs geïnstalleerd zijn volgens dit programma, maar dat wist ik van tevoren ook wel. Kunnen jullie meer informatie over hoe ik dit bestand af kan spelen uit deze screen halen?
 

Bijlagen

  • helpmij_forum_probleem.JPG
    helpmij_forum_probleem.JPG
    91,5 KB · Weergaven: 57
Nog steeds geen reacties.... Ik wordt via e-mail van helpmij.nl gevraagd opnieuw te reageren, dus vandaar. Echt niemand die het weet? Openen met een andere mediaspeler dan WMP heb ik trouwens ondertussen ook geprobeerd, maar ook met Quicktime is het niet gelukt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan