Double Layer "Disc-at-once" foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vortigen

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2002
Berichten
139
Het bestand: bijna 8 Gig
Het schijfje: DVD+R Double Layer (Phillips)
Mijn brander: NEC ND-4571 (dus niet de NEC AD-7173 zoals ik eerst dacht)
Mijn brandsoftware: NERO 7 Premium
De foutmelding: can't start disc-at-once....en hij spuugt het schijfje er ongebrand uit.

Ik weet niet wat de foutmelding betekent en waarom die er is.
Mijn brander leest gewoon double layer schijven, en ook deze lege schijf wordt goed herkend - hij ziet 8 Gig aan beschikbare ruimte - alleen wil die niet branden.

Wie weet wat deze foutmelding betekent en wat ik kan doen om het op te lossen?
 
Laatst bewerkt:
Probeer eens om disc-at-once uit te vinken en het zo te doen
 
Had ik al geprobeerd maar dan nog krijg ik, gek genoeg, dezelfde "disc at once" foutmelding.
Ik heb vanochtend tevens Nero 7 ge-update maar zonder resultaat helaas.

Ook met de trail versie van DVDfab krijg ik een foutmelding (nr. 112) - ik neem aan dat het dezeflde error is.

Volgens de NEC website moet mijn brander wel degelijk double layer aankunnen dus daar zal het niet aan liggen.
Zou het aan het schijfje zelf kunnen liggen?
De informatie op het doosje leest: Philips Double Layer, DVD+R, 8.5GB Data, 2.4x certified speed.
 
Laatst bewerkt:
Een firmware update was de oplossing!
Ik heb zojuist het bestand zonder problemen kunnen branden op de double layer DVD :thumb:

En ik ga trouwens maandag even de winkel bellen waar ik hem gekocht heb want op hun site staat er dus een verkeerd type nummer vermeld bij de brander.
Na het checken van systeeminfo zag ik dat ik dus een NEC ND-4571 heb - wel zo handig om te weten als je een firmware update moet doen.
 
Heey, ik heb het zelfde probleem!

Waar ik moet ik die upgrade vandaal halen? en is dat voor nero een update of voor je brander?
 
Firmware is een update voor hardware, in dit geval dus je brander :)
Omdat de NEC website voor mij niet de firmware wilde downloaden heb ik mijn update op de volgende site gehaald:

http://liggydee.cdfreaks.com/page/en/

LET OP: Daar staan alleen updates voor NEC branders!!
Als je een ander merk hebt moet je die dus NIET gebruiken.

Ik heb de originele 1.02 Firmware daar gedownload en nu brand ik zonder problemen een double layer DVD.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan