foto(diaslideshow op dvd maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

mz111165

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 jul 2007
Berichten
2
ik zoek [B]nog steeds[/B] een foto-bewerkingsprogramma dat de volgend mogelijkheden heeft

een menu maken zodat ik niet alle foto's in 1 diavoorstelling moet kijken maar kan kiezen wat ik wil kijken

foto's in een dia-voorstelling weergeven zoals dat ook mogelijk is in Windows Vista, ik bedoel hiermee de mogelijk "collage "of het willekeurig stapelen van meerdere foto's op het scherm. Alleen vanuit Vista kan ik dit niet branden op een DVD

de mogelijkheid om alles te branden op een DVD die ik dan weer af kan spelen op een dvd-speler die is aangesloten is op een TV

en de mogelijkheid om tekst en geluid toe te voegen

wie weet een programma dat is dan , in vista zit dit alles wel alleen het lukt niet om dit op een dvd te branden
 
Laatst bewerkt:
Beheer je foto's in de fotogallery van windows vista en installeer nero 7 op je pc. Met dat programma kan je de foto's zonder problemen oftewel als data of als een diavoorstelling op dvd branden. De data branden zal het snelste gaan omdat hij de foto's dan niet moet converteren. Maar niet alle dvdspelers kunnen zomaar die foto's dan weergeven en vaak ook niet als slideshow, daarom kan je ze wel als 'afspeeldvd' converteren en branden.
 
goedenavond, ik heb nero 7 geinstalleerd , maar dan heb ik nog steeds niet de mogelijkheid om een dvd te maken met de opties die ik graag zou willen ,een menu, het stapelen van foto's zoals mogelijk is in Vista's fotogalerij.
Doe ik iets niet goed?

Gr Marcel
 
nero 7 heeft niet superveel mogelijkheden maar is wel een heel goed programma voor dvds te maken en filmpjes te bewerken en diashows op dvd te maken.
Wil je de functies van fotogallerij ook op dvd? Dan moet je mss experimenteren met de dvdmaker van windows vista ultimate, alhoewel ik betwijfel of die even goed is als nero.
Anders moet je nog wat experimenteren met de combinatie fotogallerij vista en nero 7.

Ik heb zelf alleen nero 6, maar ik hoop dat er niet zoveel verandering is tss 6 en 7. Nero is in ieder geval in het algemeen een goed en degelijk programma, veel succes ermee;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan