kan map niet maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

schev026

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2007
Berichten
9
Beste allemaal ,ik wil mp3 bestanden van een cd en van internet op mijn mp3 speler zetten(kopieren) maar dan krijg ik de volgende melding:

fout bij kopieren van bestand of map.,kan bestand of map niet maken. ik heb op de mp3 nog 1,5 gig over Ra Ra. wiek kan mij helpen.
 
ik denk dat je mp3 speler hardwarematig gelockt staat.. lock knopje aan de zijkant:D
 
Hoe groot is het totaalgeheugen?
En is dat geheugen een harde schijf of een flashgeheugen?
Heb je software bij je mp3speler gekregen of niet?
 
de totale ruimte is 2 gig en is intern, dus geen flash of sd card
Packerd Bell audio diva
 
de totale ruimte is 2 gig en is intern, dus geen flash of sd card
Packerd Bell audio diva

2 GB en zonder software, dus het zal een ingebouwd flashgeheugen hebben (dat was wat ik bedoelde;) )

Waarschijnlijk moet je de liedjes gewoon op de 'goede' manier op je mp3speler krijgen, probeer het eens met windows media player als volgt:

Open windows media player. Indien je windows media player 10 of hoger hebt kies je dan bovenaan voor 'synchroniseren'. Daarna krijg je helemaal rechts (voor wmp 11) of links (voor wmp 10) een 'lege lijst'. Dan versleep je de audiobestanden vanuit windows explorer naar die lijst. Daarna kies je voor 'synchronisatie starten' (wmp11) of 'Beginnen met synchroniseren' (wmp10) (let op: indien je meerdere flashgeheugens op je pc hebt aangesloten zal je eerst het goede flashgeheugen moeten selecteren, als je niet weet hoe dit moet, maak het dan gemakkelijk voor jezelf en koppel alle andere flashgeheugens af).
Indien je windows media player 9 of lager hebt moet je geloof ik anders tewerk gaan (weet ik niet helemaal zeker meer):
Je moet dezelfde procedure volgen om met wmp muziek op cd te zetten. Maar in plaats van het cd/dvd-station te kiezen als doel voor de muziek kies je gewoon je mp3-speler.

Ik hoop dat dit werkt voor je, veel suc6!
 
Laatst bewerkt:
reactie

ik heb intussen een nieuwe gekregen maar hier heb ik het ook mee, formateer met de optie Fat of Fat 32 is daar verschil tussen, en wat mij opvalt is dat de melding elke keer rond de 500 mb voorkomt als ik aan het kopieren ben, dan kan ik niets meer wegschrijven.
nog iets ik wil per keer zo'n 30/40 mp3 tjes kopieren, is dat teveel?

john
 
eindelijk

na veel zoeken en proberen heb ik het eindelijk voor elkaar, de oplossing .. de mp3 met
fat 32 formateren en ongeveer 10 mp3 bestanden per keer kopieren(uit voorzorg) en ik heb eindelijk alles er op gekregen en ook geen melding meer gehad. daarna nog wat mp3tjes van internet gehaald en gelijk weggeschreven naar de speler. no problem.
ik wil iedereen bedanken voor het mee denken in deze.
greetz John
 
jup had precies hetzelfde probleem ook packerd dinges :) met de capaciteit van 1gb maar hij zat rond de 500 mb vol en ik kon er geen bestanden meer op zetten (liedjes) heb een paar liedjes van mijn mp3 afgehaalt en de andere nummers erop gezet en dat deed ie :S
weird!:confused:
 
mp3

ik heb net hetzelfde probleem gehad, kreeg vanaf een bepaald moment geen liedjes meer op gezet. dit is ondertussen wel gelukt maar als ik mp3 nu op zet komt er no file op te staan en op de pc kan ik hem zonder problemen laten af spelen. wat kan ik hier aan doen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan