Fraps, foute geluids instelling?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Baracuda

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 jul 2007
Berichten
1
Hi, ik gebruik intussen al 2 jaar fraps, en heb telkens geupdate naar de nieuwere versies. En ik heb altijd schoon geluid gehad. Nu filmde ik laatst opnieuw een stukje en schrok behoorlijk van het geluid. Ik check de "movies" tab op fraps, "detect best sound input" staat aangeduid zoals altijd, maar "sound input" is nu "stereo mix" en naar mijn weten heeft daar altijd default gestaan. Kan iemand me helpen met dit probleem?? Het komt namelijk zeer ongelegen aangezien ik samen met mijn bf2-clan wil beginnen aan een ingame movie. "Use windows input" is hier geen optie, omdat ik dan de microfoon moet uitschakelen en die heb ik nodig om met de andere clan-members te praten.

Ik heb ook al "GameCam" geprobeert, maar daar kan ik enkel filmen zonder geluid omdat mijn geluidskaart te oud is. En iedere keer als ik gefilmt heb met gamecam moet ik systeemherstel doen zodat Teamspeak weer werkt :s

Dus, kan iemand me aub vertellen hoe ik mijn sound input wijzig en de selectie toch op "detect best sound input" laat staan???

Grtz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan