dvdrip.xvid.rar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Csi Nom

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2007
Berichten
109
Ik heb laatst een film gedownload en dat is dit bestand dvdrip.xvid.rar
Geen enkel programma kan dit openen, ik heb alle codecs al gedownload, maar het mag niet baten. Iemand ideeen

Groeten
Manon
 
wat staat er als je het wilt opennen
???????????????????????????
 
Windows Media Player cannot play the file. The Player might not support the file type or might not support the codec that was used to compress the file.

Dit staat er als ik het probeer te openen, ik heb winrar inmiddels gedownload, krijg precies hetzelfde. Het is geen file dat je moet uitpakken, het is 700 MB en het is een film, ik snap niet waarom hij het niet doet.
 
Je hebt die film gedownload en om het pakket te verkleinen is het toch echt met WinRar ingepakt denk ik. Als de gehele bestandsnaam zoiets is als bijvoorbeeld: "Once_upon_a_time_in-the-west-dvdrip.xvid.rar", verander die naam dan in: "West.rar" en probeer dan het bestand uit te pakken met WinRar. Zorg daarna dat je de Xvid-codec geinstalleerd hebt en probeer hem dan nog eens af te spelen.
 
O jeetje, ik heb niet goed gekeken, ik heb zoveel op internet lopen speuren dat ik er een rar bestand van heb gemaakt. Het bestand is gewoon dvdrip.xvid. Neemt niet weg dat ik alle codecs al van koepi heb gedownload en er nog steeds dezelfde melding komt en niet alleen in windows media player ook in xvid, camtasia, windows movie maker, pinnacle helemaal niets, nog andere ideeen?
 
Ik heb je aangeraden de Xvid-codec te downloaden en installeren. Als je op >>>deze link klikt, ga je naar de downloadpagina.

Wat jij opnoemt "dvdrip.xvid" is onderdeel van de naam van het met torrent gedownloade filmbestand. Het vertelt je dat de film van een DVD is geript en gecomprimeerd is met de Xvid-codec. De echte filmbestands-extensie is bijna altijd .avi. Kijk nog eens goed wat je hebt gedownload.

En download en installeer GSpot. Laad dat filmbestand in GSpot en je kunt zien welke codecs je nodig hebt,
maar als je die Xvid-codec geinstalleerd hebt, kun je volgens mij vooruit.
 
Ik heb de Xvid codec gedownload, maar hij doet het nog steeds niet, zou dat kunnen omdat ik teveel programma's heb die het af kunnen spelen, teveel codecs??
Ik heb windows xp en als ik mijn map open waar het bestand in staat, geeft hij het weer als avi file (het plaatje) maar de bestandsnaam is dus dat dvdrip.xvid. Hij is 700 MB, dus een vals bestand kan het ook niet zijn (al weet je dat natuurlijk nooit helemaal zeker).
Ik snap er niets van :(
O en Gspot weigert hem ook te openen.
 
Er zitten helaas wel eens corrupte bestanden tussen die met torrents gedownloade films. Als GSpot hem niet lustte, dan is het geen herkenbaar avi-bestand. Wat je nog kunt proberen, is de extensie veranderen in avi. En anders: download opnieuw, van een betrouwbaarder adres.
 
Een ook dat werkte niet, helaas. Ik heb het bestand weggehaald en ik ga het opnieuw proberen. Iedereen hartelijk dank voor al jullie hulp!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan