.cue maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

wes999

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2007
Berichten
5
ik heb een lange mp3 maar kan er geen cue voor vinden
dus kent iemand een gratis programmatje om zelf een cue te maken?
en een programma om aparte mp3's uit een mix terug aan mekaar te maken?
 
Laatst bewerkt:
ben je zeker dat ik daar een cue bestand mee kan maken?
volgens mij is het gewoon om stukken uit de mp3 te knippen, en zo een programmatje heb ik al
 
Als je de splitsingen hebt gezet, is er een optie "make cue" als ik het mij nog goed herinner. Het wordt in de handleiding toch ook aangehaald niet? Indien niet, toch eens goed kijken want ik ben zeker dat het er staat.
 
bestaat er mischien iets om tracks uit een mix terug aan elkaar te maken zodat het terug één hele mp3 word? zonder dat je er iets van merkt natuurlijk
 
Als een CD (met een mix op) geript is, dan kun je alvast proberen de pauzes tussen de tracks bij het branden op 0 te zetten. Bij Nero kan dit ingesteld worden, bij het programma dat ik gebruik is dat sowieso al. Nu, persoonlijk vind ik het een heel moeilijke zaak om zoiets perfect juist te krijgen. Zonder pauzes kom je al een heel eind, maar je hoort vaak nog een minuscuul klikje. Eerlijk waar, ik zou het niet weten.

Bij het ripproces worden er door de ripprogramma's vaak hele kleine pauzes voor en na de tracks aangemaakt, dat zorgt voor de "oneffenheden".
 
ja dat weet ik, maar ik heb al de tracks apart maar zou ze aan elkaar willen zodat het 1 mp3 word, zou toch mogelijk moeten zijn niet?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan