Volledig scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hansscheer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 jun 2001
Berichten
1.202
Hallo ,
Ik heb een film gedownload en daarna gebrand , als ik deze op mijn breedbeeld tv afspeel krijg ik boven en onder een brede zwarte band . Hoe krijg ik deze weg ?
Waarschijnlijk opnieuw branden , maar hoe , waarmee en wat moet ik instellen ?
Alvast mijn dank
Hans
 
Dat dacht ik eerst ook toen ik een film afspeelde op een breedbeeld. Dacht toen dat de randen verdwenen zouden zijn. Je kunt je tv wel op diverse formaten zetten. Echter over branden hoeft niet, want het is afhankelijk hoe die is aangeleverd. Je kunt dus alleen kijken of je hem via de tv anders kunt krijgen.
 
Via tv krijg ik geen volledig scherm .
Wat ik wil moet toch kunnen in deze digitale eeuw .
Hans
 
Ook ik krijg op mijn 22 inch tft scherm niet altijd een volledig scherm. Ik kan hem wel groot trekken maar dan is het niet scherp meer. Beneden heb ik een lcd staan, maar de films die op 16:9 staan krijg je altijd een balk onder en boven. Je kunt het nu gaan vergelijken dat de tv zenders over gaan naar breedbeeld dat is nu wel al bij rtl4. Dit gebeuren is overal bekend. Dacht ook dat het hele scherm gevuld moest zijn. Dit euvel ondervind je nog steeds. Ik heb toen ik ermee te maken kreeg op diverse andere recorders uitgeprobeerd. Ben toen naar de zaak terug gegaan, maar dit is dus normaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan