Films converteren voor DVD.

Status
Niet open voor verdere reacties.

zostpegel

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2006
Berichten
92
Hallo beste helpers. Ik heb het volgende probleem. Als ik films van Internet download(b.v. van Bttorrent) en deze converteer met "ConvertXtoDVD", dan duurt dat soms 15 uur en worden niet altijd goed op mijn DVD-speler afgespeeld. Iemand enig idee?
Ander vraag is: waar kan ik nederlandse ondertiteling vinden voor oude films?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Groet, Zostpegel:thumb:
 
Doe wat moeite... ga naar Google, tik "ondertitels" en neem de bovenste link of de tweede, derde, vierde, achtentachtigste...... enz.

De problemen met convertX kunnen vele zijn.... je PC te "sloom" [het vraagt zeer veel rekencapaciteit om een avi om te zetten], je PC niet sloom maar je zit ondertussen 1000 andere dingen te doen, te weinig geheugen waardoor steeds van de pagefile gebruik moet worden gemaakt, NTSC [23 of 29 fps] omrekenen naar PAL........ enz...

Met een dikke P4 en 1 Gbyte geheugen duurt een volledige speelfilm ongeveer 1,5 uur, incl. branden..
 
Je kan beter na payserver over gaan dat gaat 100 keer sneller.
 
Ik doe zoiets met Nero op een P4 2000mhz met 512MB intern geheugen. Computer is dus al enige jaren oud en niet echt snel. Bij mij werkt het met Nerro feilloos en het duurt dan ongeveer net zo lang als de duur van de film. Ook inclusief branden.
 
Hallo beste helpers. Ik heb het volgende probleem. Als ik films van Internet download(b.v. van Bttorrent) en deze converteer met "ConvertXtoDVD", dan duurt dat soms 15 uur en worden niet altijd goed op mijn DVD-speler afgespeeld. Iemand enig idee?
Ander vraag is: waar kan ik nederlandse ondertiteling vinden voor oude films?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Groet, Zostpegel:thumb:

:) Iedereen bedankt voor de goede tips, hier kan ik wel wat mee :)D )
Groet Zostpegel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan