Ondertiteling op AVI zetten (Geen DVD!)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Benno_13

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2005
Berichten
76
Hallo mensen, :thumb:

ik ben nog een beetje nieuw met al het ondertitelings gedoe, maar ik heb nu een AVI filmpje en een .SRT ondertitelingsbestandje. Als ik het filmpje afspeel met VobSub (met zelfde naam, zelfde map, enz) speelt 'tie de ondertiteling er gewoon bij. Nu wil ik een filmpje hebben met de ondertiteling er HARD op, dus niet weg te halen. Nu heb ik het forum al een beetje doorgezocht, maar daarin vond ik allemaal tips over hoe je dat kon doen als je er een DVD van wilt maken. Het probleem is: Ik wil het filmpje met ondertiteling niet gebruiken voor een DVD, en mijn computer heeft geen DVD-brander, dus zelfs ALS ik het zou willen, dan gaat het feest nog niet door. :confused:
Dus tips zoals WinAVI, ConvertXtoDVD gebruiken helpen bij mij niet... Ook is het filmpje zelf niet van een DVD afgehaald, dus hulp over converteren met een *d2v bestand ofzo (http://www.extradvd.nl/html/ondertiteling3.htm), daar heb ik ook niks aan.

Weet iemand hoe het dan wel moet??? :)

Met vriendelijke groeten,

Benno_13. :D
 
Laatst bewerkt:
Als VirtualDub je te moeilijk is, kun je in Winavi op het hoofdscherm klikken op avi, dan wordt de ondertitel er hard ingeschreven.... [dus eigenlijk geef je de opdracht converteer avi naar avi]. Wel even een andere locatie opgeven voor het wegschrijven van het bestand.....
 
Moet je ook nog wel even Direct VobSub geinstalleerd hebben...
 
Tncx!

:D Dankje jongens, ik ga ze effe allemaal uitproberen.

Ik zet deze vraag wel op "Vraag beantwoord". Als het niet lukt, vraag ik wel verder!!! :thumb:

Bedankt! ;)

Benno_13
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan