Windows Movie maker kan film bestand niet opslaan ?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

rickyy

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2007
Berichten
494
Hallo :)

Ik ben een film van battlefield 2142 aan het monteren.
Nu heb ik heel wat kleine filmpjes die ik in de tijdbalk heb gezet, bij elkaar zo'n 8 minuten.
Maar als ik dan naar filmbestand opslaan ga en dan volgende en nog een keer volgende druk en dan nog een keer op volgende dan komt er een fout :rolleyes: '' Windows movie maker kan de film niet opslaan op de aangeven locatie. Controleer of de orginele bronbestanden die in de film zijn gebruikt nog beschikbaar zijn, of de gekozen locatie voor de opslag nog beschikbaar is en of er voldoende vrije ruimte is. probeer het vervolgens opnieuw. '' Wat nu ? ik heb alles al geprobeerd en er veel tijd in gestoken.. Werkt het weer niet :rolleyes:

er staat onder nog, meer informatie over films Opslaan, Klik ik daarop komt er eem foutmeldng met het volgende'' er is onvoldoende geheugen beschikbaar voor deze taak. Sluit één of meerdere programma's af om het geheugen te vergroten en probeer het opnieuw'' Ik heb 2 Gb ram :shocked: Nog niet genoeg ??

Kunnen jullie mij helpen ?? De film speeld zich wel gewoon in movie maker af. Maar daar heb ik niet veel aan als ik het op youtube wil zetten :rolleyes: .

Alvast bedankt :thumb:
 
Oke srry voor het verkeerd neerzetten van een topic :thumb:
 
Ik had hetzelfde probleem. Wat bleek nu, ik had geen werkelijke videobestanden
geïmporteerd, maar 'n soort afspeellijsten, ASX'jes als ik me niet vergis. Dan moet
hij ze van het net afhalen, omdat de werkelijke videobestanden niet op je lokale
schijf staan. Maar dat doet Movie Maker niet, en hij zegt ook niet dat hij het niet
doet.

Wat me nu te binnen schiet, zou de firewall misschien de internettoegang voor
Movie Maker ontzeggen?
 
Bedankt voor de reactie :thumb:
Maar ik heb het al opgelost, ik het het ik 5 stukken gedeeld en per stuk gemonteerd enz, dat lukte wel. Ik denk dat het bestand in zn geheel gewoon te groot was. Dus het werkt weer :) bedankt iig :thumb:
 
Zeg nu heb ik een ander probleem, als ik muziek wil toevoegen dan geeft hij deze fout ''C:\aap\Muziek\2 Pac Tupac - Changes.mp3 kan niet worden geïmporteerd. Het geselecteerde bestand is ongeldig of beschadigd.''
Mar hij doet het bij alle muziek dat ik wil toevoegen :shocked:
weet iemand hoe ik dit kan verhelpen ?? want wat is nou een filmpje zonder geluid :rolleyes:

:)
 
Muziek

Hallo, ik kan geen mp3 bestanden toevoegen aan windows movie maker. Ik krijg de volgende foutmelding;

C:\My Downloads\(Liedje).mp3 kan niet worden geïmporteerd.


Kan iemand mij helpen?

Groeten
 
Hallo, ik kan geen mp3 bestanden toevoegen aan windows movie maker. Ik krijg de volgende foutmelding;

C:\My Downloads\(Liedje).mp3 kan niet worden geïmporteerd.


Kan iemand mij helpen?

Groeten
Misschien bevatten ze copyright-beveiliging?
Eventueel omzetten in een andere door moviemaker geaccepteerde geluidindelingen
(bv .wma .of asf). Dat kon dus online met zamzar of bv mediaconverter (http://media-convert.com/omzetten/)
 
Importeren

Zeg nu heb ik een ander probleem, als ik muziek wil toevoegen dan geeft hij deze fout ''C:\aap\Muziek\2 Pac Tupac - Changes.mp3 kan niet worden geïmporteerd. Het geselecteerde bestand is ongeldig of beschadigd.''
Mar hij doet het bij alle muziek dat ik wil toevoegen :shocked:
weet iemand hoe ik dit kan verhelpen ?? want wat is nou een filmpje zonder geluid :rolleyes:

:)

heey. Ik heb misschien wel een antwoord op je vraag. ik had vroeger hetzelfde probleem. Het probleem dat movie maker de muziek niet kan importeren is omdat het een bestand is dat movie maker niet aanneemt. daarom moet je die bestanden even omzetten naar een ander bestand. Het is zo gebeurt. je kan dat doen door een programmaatje te downloade. (gratis) Ik gebruik bijvoorbeeld Any Video Converter. Eens dat het programma op je pc staan zal alles wel lukken want het is heel simpel.
doeei :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan