WinAvi Converter

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maurijn

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2007
Berichten
12
Hoi

Ik wil een basketballwedstrijd van internet omzetten naar dvd bestand.
Ik heb het hele forum plat gezocht naar vanalles en kwam terrecht bij WinAvi Converter.
Ik kan alleen een trial downloaden waardoor er steeds een watermark in beeld staat.
Weet iemand een WinAvi te vinden die dat niet heeft?
Of weet iemand een ander goed en snel convert programma?

Dankje.
 
Ik zou er even bij vermelden wat de extentie is van het bron bestand.
Er bestaan nogal wat conversie programma's.

Maar als je Nero hebt, kan je de meeste extenties direct naar DVD branden.
 
Serials

ik ben bereid mijn serials vcode met jou te delen als je er maar geen misbruik van maakt

edit mod -e.e.a toch maar verwijderd-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
oei, succes hoor maar onthoud wel dat er zeer waarschijnlijk Rechten op staan.
niet dat de geheimendienst morgen voor de duur staat. maar ik zeg het gewoon ff.
 
Volgens mij is het veboden om cracks en of serienummers te plaatsen op dit forum.
 
ik ben bereid mijn serials vcode met jou te delen als je er maar geen misbruik van maakt

Username: (xx keer spatie)
Pass: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
En je krijgt deze reactie gewoon bij zoekresultaten van google hoor dus echt alleen met hem deel je ze niet hoor. Eerder met heel internet..
 
Bedankt voor alle reacties maar ik heb nog steeds niet een duidelijk antwoord op mijn vraag. Nero heb ik niet, maar die serial nummers zijn die gewoon op internet te vinden en als dat is weet iemand waar ik dat dan kan vinden.
 
Heb je wel een DVD brand programma dan? Want met alleen maar converteren krijg je hem er nog niet op..

Hier kun je een Nero trail downloaden en kijken of het wat voor je is. Daarmee kun je gewoon je DVD samenstellen en vervolgens branden.(indien je een DVD-brander hebt) Ook AVI bestanden [dacht ook zonder watermerk]
 
Dankje ik ga het proberen.
Ik kan hem op een cd'tje branden maar het enigste probleem was dat ik hem moest omzetten naar een bestand dat op een dvd past. Ik hoop dat dit probleem in verholpen.
Dankje.
 
Dat doet NERO automatisch voordat hij hem brand. Hij suist in een keer door je moet alleen het juist bestandje aanwijzen.
Mocht het je nog niet lukken schrijf maar
succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan