Divx met rot geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

acci

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2007
Berichten
164
Als ik films afspeel op mij computer krijg ik zo een rot geluid met geknetter bij hoge tone normaal muziek werkt wel en mpeg en zo maar avi en divx niet word er helemaal ziek van vooral ik nu altijd lost en heroes op de pc kijk aub alstublieft HELP MIJ!!
 
Als je de avi's afspeelt met Windows Media Player (11), download en installeer dan het AC3 Filter. Hopelijk is je geluid daarna normaal.
 
Proberen

Oke ik zal het p[roberen maar zal dat ook bij andere player zo moeten zijn
 
Geprobeerd

Hallo ik heb het geprobeerd maar er is niet een groot verschil in gekomen het is wel wat mionder geworden maar het is nog steeds ***
 
Kan je nog een systeem herstel doen of heb dat ook al geprobeerd, en heb je geluidboxen al op een andere computer uit geprobeerd..
 
Laatst bewerkt:
En heb je na de installatie van het AC3 filter de PC herstart? Welke ander speler gebruik je dan? Download anders ook de Xvid-codec.
 
Site

kijk ik ga naar deze site http://www.cucirca.com/2007/05/12/watch-lost-online/ en dan klik op de aflevering dan w8 ik tot de buffer vol is dan staat hij in mij map divx movies daan open ik hem met vlc player en dan heb ik al ondertitels gedownload van ww.ondertitel.com
open fil vlc playersleceteer ik ze en dan spelen maar
 
Codec installed

hij zegt codec installed
Codec: 0x0055 MPEG-2 Layer 3
Info: 22050Hz 48 kb/s tot , Joint Stereo
Stats: Codec(s) Installed

de codecs die ik heb
[JUNK] VirtualDub build 24469/release
[ISFT] transcode-1.0.2
[USER] DivX503b1393p
[USER] XviD0046

Container
File Length Correct
DivX Style "packed bitstream" AVI
OpenDML (AVI v2.0)
Interleave: 1 vid frame (42 ms), preload=1044
Audio frames: Split across interleaves
Video: 85.9 MB (83.25%)
Audio: 14.5 MB (14.05%)
AVI Overhead: 2.79 MB (2.71%)

Video
Codec: XVID
Name: XviD 1.1.2 Final
codec installed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan