Converter voor MP3 naar M4A (AAC)

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0175

Banned
Lid geworden
21 feb 2007
Berichten
507
Kent iemand een gratis converter waarmee ik snel en goed mp3 bestanden kan omzetten naar m4a bestanden, dit gaat op zich goed met iTunes maar dit proggramma is hier niet zo prakties voor.
Ik heb al gezocht maar kan alleen maar converters vinden maar de .aac
exsentie i.p.v. .m4a.

Nog iets waarom zou je voor Wav kiezen i.p.v een lossless codec.
En wat is het voordeel ervan om video op DVD (duurder) te zetten i.p.v SVCD ik heb pas een film op SVCD op school gezien 1,5 Uur, en de beeldkwaliteit en geluid was geweldig.
 
Met google gauw gevonden!!


Hoe kan ik M4A omzetten naar MP3?

zamzar
Op deze website kun je online video, audio en documenten converteren (tot 100 MB). Het werkt eenvoudig: registratie is niet nodig, je geeft alleen een e-mailadres op. Na het uploaden van het bestand wordt een link gestuurd, waarmee je het nieuwe bestand kan downloaden. Het kan een paar minuten duren voor de link binnenkomt.

Deze audioformaten worden omgezet: .ac3 .au .m4a .mp3 .ogg .wav .wma
Er wordt geschreven naar: .aac .ac3 .au .mp3 .m4a .ogg .wav .wma (niet vanuit alle formaten, bekijk daarvoor de details)

dbpoweramp
Eenvoudig programma voor het openen en omzetten van o.a. mp3, mp4, m4a, wma, Ogg Vorbis, aac, Monkeys Audio, flac en alac bestanden. De gratis versie bevat alle basismogelijkheden.

Switch
Dit programma kan openen en converteren: wav (PCM, ADPCM, aLaw, uLaw), mp3 (MPEG Layer 3), au, aif/aiff, gsm, vox, raw, ogg, flac, aac, m4a, mp2 (MPEG Layer 2), wma, rm / ra / ram, dvf (niet alle dvf recorders), msv (niet alle msv recorders), dss (SP Mode), cda, mov, amr. De bestanden kunnen worden omgezet in o.a. mp3 en wav. De gratis versie werkt simpel. Er is een betaalde versie met extra mogelijkheden.
 
-

Het uploaden bij mij gaat via die zamzar site tergent langzaam, maar wel handig dat je geen software hoef te installeren en dat je er vanuit kunt gaan dat het converteren goed gebeurt.
 
Laatst bewerkt:

Ik heb deze converter wel een eerder gehad, als je nu even goed leest kun je m4a bestanden wel naar veschillende formaten omzetten maar geen mp3 bestanden naar m4a en dat is net het gene dat ik wil.
er staat nergens dus: Mp3 to m4a.

Wat bedreft dB poweramp eerst moet ik een codec downloaden van codec central daarna word er gevraagt om een nerodigitalaudio decoder van nerodigital.com , deze krijg ik niet geinstalleerd.

Switch werkt prima, maar converteerd veel langzamer dan iTunes.
 
Laatst bewerkt:
Een krachtige MP4 Converter

MP4 Converter is het MP4-bestand converter die is gemaakt om u te helpen audio converteren naar mp4 en video omzetten in populaire audio-en video-formaten.

Moderatorbericht: Het is niet nodig om nog een antwoord te geven op een topic dat in 2007 gemaakt is. Heb de link trouwens ook even verwijderd, deze verwijst naar een betaald programma en is dus spam.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gelijk maar een slotje erop.
Jackall
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan