DVD Ondertiteling mee kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy_50Cent

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Berichten
590
Hallo

Ik wil een originele amerikaanse DVD kopieren naar mijn pc namelijk 50 Cent - Get Rich Or Die Tryin, Dat wil ik doen met DVD Shrink 3.2. Maar wie weet hoe ik daarmee de nederlandse ondertiteling mee kan kopieren? Of kan dat niet? Wie kan mij helpen?
 
Met DVDshrink kan je opgeven welke ondertitels moeten blijven en welke niet
 
Je schrijft "mee kan kopieren". De ondertiteling staat dus kennelijk al op het origineel. Dan gaat 'ie dus ook naar de kopie, TENZIJ jij in Shrink dat uitvinkt, m.a.w. niet moeilijk doen en alles simpel houden: gewoon de compressie instellen en branden, de subs gaan automatisch mee.
 
zo als ik lees is de vraag meer hoe kan ik nederlandse subs bij de film plaatsen.
 
er staat "mee kan kopiëren", dat betekent voor mij dat ie er al op staat.
 
Je schrijft "mee kan kopieren". De ondertiteling staat dus kennelijk al op het origineel. Dan gaat 'ie dus ook naar de kopie, TENZIJ jij in Shrink dat uitvinkt, m.a.w. niet moeilijk doen en alles simpel houden: gewoon de compressie instellen en branden, de subs gaan automatisch mee.

Bij mij dus niet, Ik heb de film opgeslagen op me pc en heb de subpicture op Dutch gezet, En ik als ik hem dan op sla in mijn documenten. En ik start hem op met Windows Media Player, Dan zie ik geen ontertiteling.. Of moet ik dat ergens in Windows Media Player instellen?
11th5.jpg
 
Laatst bewerkt:
Correct, dat moet je in de WMP regelen, tabblad, Afspelen en dan -> teksten / bijschriften en ondertitels
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan