hoe krijg ik meerdere dvd's op 1 dvd-RW?

Status
Niet open voor verdere reacties.

animallover

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2007
Berichten
5
eeey allemaal,
ik heb paar filmpjes gedownload, zodat we op vakantie lekker filmpje kunnen kijken in de auto, ik heb al een paar convert programma's gedownload, maar ik heb hier helemaal geen verstand van en als ik iets doe dat worden de films heel slecht van kwaliteit... welk programma kan ik nu het beste gebruiken en hoe moet ik dat dan doen, zodat de kwaliteit hetzelfde blijft? maar het filmpje toch een stuk kleiner word?
 
Heb je de films in het dvd formaat gedownload of in b.v. divx?
Als je ze in dvd formaat hebt, kun je dvdshrink gebruiken om ze "kleiner" te maken.
 
euhm... volgens mij in avi, ofzo... of bedoel je dat niet?!

sorry, maar kheb er egt geen verstand van....
 
Hoe groot zijn de bestanden? Als het geen echte dvd's zijn dien je ze eerst om te zetten met b.v. ConvertXtoDVD, daarna desnoods met DVDShrink verkleinen en tenslotte op dvd branden.
 
euhm.. het zijn gewoon films gedownload van emule, ze zijn ongeveer 1 gb groot, maar als ik ze dan op nero op een dvd brand dan worden ze wel iets van 4 gb...

ik heb het ook al met tmpgenc geprobeerd eerst ging dat egt super, maar nu wil hij de hele tijd de film niet open hij zegt dat zoiets van: can not open or unsupported... ik heb al op een paar sites dingen zien staan hoe dat opgelost zou moeten worden, maar dat werkt bij mij niet:S
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan