Hoe en met wat maak ik van een exe file een image file?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee hoor!

Han

Klopt, het is gelukt. Ik heb nu een mapje maar als ik IMG Burn dat nu wil laten geeft hij de melding: You've only select one folder
D:\WindowsXP-KB835935-SP-NLD
Does the "WindowsXP-KB835935-SP-NLD" folder represent the root directory for the image content?
(Otherwise, the "WindowsXP-KB835935-SP-NLD" folder will be visible in the root directory of the image)
Ja Nee of Anuleren? Wat moet ik kiezen?

Als ik op Ja klik krijg ik nog een scherm met het volgende:
Most directory levels in any path: 9

Wat is dit? Wat moet ik nu doen?
 
Wat een klucht zeg, dit en het vorige topic alleen maar over het installeren van een webcam...
 
Wat een klucht zeg, dit en het vorige topic alleen maar over het installeren van een webcam...

Als je nu ook nog eens een zinnige bijdrage weet te posten was ik allang blij...
Overigens heb ik het zonder mounten ook een keer geprobeerd en gewoon de map geselecteerd. Sommige files kon hij vinden maar de file AVCam2.sys stond niet in die map.
 
Klopt, het is gelukt. Ik heb nu een mapje maar als ik IMG Burn dat nu wil laten geeft hij de melding: You've only select one folder
D:\WindowsXP-KB835935-SP-NLD
Does the "WindowsXP-KB835935-SP-NLD" folder represent the root directory for the image content?
(Otherwise, the "WindowsXP-KB835935-SP-NLD" folder will be visible in the root directory of the image)
Ja Nee of Anuleren? Wat moet ik kiezen?

Kies "ja".
 
Dat weet ik zo niet. Welke opties heb je?

Dit krijg ik:

I couldn't help but notice that you've not specified a 'volume label' for this image.
Being the nice programm that I am, I've gonna to the trouble of generating one for you!

Daaronder staat dan het volume label:
ISO9660 WINDOWSXP_KB835935_SP2_NLD
UDF WINDOWSXP_KB835935_SP2_NLD

Do you want to use this label?

Als ik op ja klik krijg ik een foutmelding met een wit kruis erin wat zegt:
directory depth exceeds ISO9660 limit of 8 levels!
Name: '\i386\asms\51\msft\windows\system\default\'
Number of directory levels in path: 9
Most directory levels in any path: 9

Daarna krijg ik in mijn log schermpje: operation failed.

Wat gaat hier nu mis en wat doe ik er aan?
 
Brand een image met "Nero". (Branden als data CD met image recorder). De file die je dan krijgt heeft de extensie "nrg". Probleemloos te gebruiken met Daemon.
 
Brand een image met "Nero". (Branden als data CD met image recorder). De file die je dan krijgt heeft de extensie "nrg". Probleemloos te gebruiken met Daemon.

Ik heb geen brander, hoe doe ik dat? Welke optie in Nero is dat?
 
Als je die file aanmaakt, zorg er dan voor dat je alléén de inhoud van de map "i386" brandt, dus niet de map zelf.
 
Alléén de inhoud, niet de map.

Lukt het nu om die cam te installeren?
 
Alléén de inhoud, niet de map.

Lukt het nu om die cam te installeren?


Ik heb nu een ISO van I386 maar het lukt nog steeds niet om die cam te installeren, alle andere bestanden kon hij wel vinden maar OVCam2.sys en OVsound2.sys niet, die staan niet op die CD blijkbaar. Terwijl ze daar wel op zouden moeten staan.
 
Staan die files niet ingepakt in de "exe" die je van Logitech hebt gedownload? Haal met die file eens hetzelfde uit als dat wat je deed met SP2
 
Staan die files niet ingepakt in de "exe" die je van Logitech hebt gedownload? Haal met die file eens hetzelfde uit als dat wat je deed met SP2

Ik heb die file helemaal uitgepakt en zie de files niet staan.
 
In je vorige topic meld je, dat de computer vraagt om SP2 nadat je de camera hebt aangesloten. Je weet hoop ik dat je bij de installatie van USB-apparaten eerst de software moet installeren en daarna pas het apparaat moet aansluiten?
 
In je vorige topic meld je, dat de computer vraagt om SP2 nadat je de camera hebt aangesloten. Je weet hoop ik dat je bij de installatie van USB-apparaten eerst de software moet installeren en daarna pas het apparaat moet aansluiten?

Ja weet ik, heb ik ook gedaan steeds.
 
Op dit ogenblik heb ik geen ideeën meer. Mogelijk morgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan