media player en vista home premium

Status
Niet open voor verdere reacties.

diamondbrother

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2007
Berichten
36
hoi,
Sinds kort heb ik vista home premium, ik wilde vandaag een dvd afspelen met media player 11. eerst ging dat niet en na het installeren van divx player was het al beter. Het beeld is echter niet duidelijk. Geluid is ok. In BS Player wordt het wel correct afgespeeld, maar dar is het geluid niet ok. Videofiles heb ik wel geen problemen mee. Het zal waarschijnlijk aan een instelling liggen, maar ik weet niet welke. Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe of wat de juiste instellingen moeten zijn?
:rolleyes: goeten diamondbrother...:rolleyes:
 
hoi,
Sinds kort heb ik vista home premium, ik wilde vandaag een dvd afspelen met media player 11. eerst ging dat niet en na het installeren van divx player was het al beter. Het beeld is echter niet duidelijk. Geluid is ok. In BS Player wordt het wel correct afgespeeld, maar dar is het geluid niet ok. Videofiles heb ik wel geen problemen mee. Het zal waarschijnlijk aan een instelling liggen, maar ik weet niet welke. Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe of wat de juiste instellingen moeten zijn?
:rolleyes: goeten diamondbrother...:rolleyes:
 
Heb je Soms problemen met je geluids kaart??
en welke COmputer heb je?<<<<Eigenlijk niet zo belangerijk maar TOch:D
 
aan quinna
ik heb geen problemen met geluidskaart (on board) van via AC97 en werkt perfect, probleem is met beeld en ik gebruik Gforce 2 kaart. Welk pc heb ik? wel een oude bak (1600 AMD Athlon.
groeten diamondbrother
 
ik ken niet zo veel windows codecs van buiten. K lite codec is een goede dacht ik maar ik weet niet als hij dvd ondersteund. Google er anders eens voor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan