video maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

tonmagielse

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2001
Berichten
182
Met mijn digitale camera heb ik voor proef wat video shotjes gemaakt totaal 9 minuten bij 35 clips. Die heb ik overgezet naar de pc, de bestanden op de pc zijn MOV en zijn af te spelen op windows media player, maar als ik naar moviemaker ga van windows, waar ik de bestanden heb geimporteerd, en op het storybord heb gezet om er een filmpje van te maken zie ik niets op viewer, ligt dat nu aan de bestandsnaam ? en moet ik die veranderen en hoe moet dat? of moet ik een ander program gebruiken?

m.vr. gr Ton Magielse.
 
Movie maker kan niet overweg met Quicktime Mov bestanden.
Misschien heb je op de camera een optie zitten om bijvoorbeeld in mpeg op te nemen.
 
Maar we praten hier over 9 min. film...

Nog wel, maar hij zal toch wel meer gaan filmen ?
Met een beetje geluk gaat hij over twee weken op vakantie en komt hij thuis met 10 uur film wat gemonteerd moet worden naar een bruikbaar uurtje :p

Dan wens ik hem veel plezier met converteren :eek:
 
Nog wel, maar hij zal toch wel meer gaan filmen ?
Met een beetje geluk gaat hij over twee weken op vakantie en komt hij thuis met 10 uur film wat gemonteerd moet worden naar een bruikbaar uurtje :p

Dan wens ik hem veel plezier met converteren :eek:

Ik ben het ook wel direct met je eens om de opties op de camera te bekijken om in een ander formaat te kunnen filmen de volgende keer.
Ik probeer alleen even mee te denken voor het probleem dat er nu is.
Jouw oplossing om het probleem een volgende keer te voorkomen, daar sta ik 100% achter:D
 
Ik ben het ook wel direct met je eens om de opties op de camera te bekijken om in een ander formaat te kunnen filmen de volgende keer.
Ik probeer alleen even mee te denken voor het probleem dat er nu is.
Jouw oplossing om het probleem een volgende keer te voorkomen, daar sta ik 100% achter:D


Je hebt gelijk, ik denk te ver vooruit.

Eerst maar die 9 minuten voor elkaar zien te krijgen.

Als we na de vakantie dan maar niet de vraag krijgen: Hoe 10 uur .mov te bewerken met MovieMaker :mad:
 
Hallo luitjes

Dank mrmusic de link was goed alles naar wens. mooi filmpje gemaakt en goeg af te spelen. ik vond de conversatie tussen jullie ook leuk,

nogmaals dank,

ton magielse
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan