Fout Winrar

Status
Niet open voor verdere reacties.
pak je wel vanaf het eerste bestand uit ?
de eerste rar dus ?

Hoe bedoel je dat?

Ik heb de 1e DVD uitgepakt in een map F:/Games/D.I.R.T./Images

Daar staat de 1e dvd..

Nu probeer ik de 2e DVD uit te pakken naar dezelfde of submap en dat doet hij niet:(
 
Heb het rar-bestand met quickpar gecontroleerd, volgens mij is het bestand niet compleet.
 
Hoi !

Als je een bestand download dat uit meerdere .rar-betanden bestaat, hoef je alleen maar op het EERSTE te klikken op alles uit te pakken !


Dat staat toch ook duidelijk in de bijlage van je eerste link ?


Succes,

Harry.
 
Heb je het tweede bestand ook gecontroleerd op fouten.
 
Mag ik vragen waarom je een ISO (een archiefbestand) inpakt in een RAR (ook een archiefbestand)?
Of was dat je eigen keuze niet?
 
@mcmeller

het gaat hier om een dvd iso, als je deze over het internet wilt versturen is het makkelijker om hem in te delen in stukken en dat kan met winrar.;)
 
Hallo dames en heren.. Ik was vanavond bezig om een ISO'tje uit een .Rar bestand te halen.. De 1e dvd ging goed.. Maar bij de 2e geeft hij een rare fout aan:

Weet iemand hoe je dit kan oplossen?

Bij voorbaat dank:thumb:

Als alles uit 2 of meedere rar bestanden bestaat, is het handig om alle rar bestanden in één map te zetten. Daarna klik je op part1 en winrar zal nu opstarten en je kunt nu alles uitpakken naar een lokatie.
Winrar zal dus zelf part 1 t/m 2 . 3. 4. enz uitpakken.
 
@mcmeller

het gaat hier om een dvd iso, als je deze over het internet wilt versturen is het makkelijker om hem in te delen in stukken en dat kan met winrar.;)

Da's waar ja. Een ISO van een gemiddelde film is al snel een gig of vijf.
 
Sorry dat het zo lang duurde, moest werken (2 banen;))

De inhoud is een spel: Colin McRea - D.I.R.T. en hij blijkt zo groot te zijn, dat hij in 2e moest worden gedeeld en gerart op een dvd.. Nou heb ik de 1e DVD al op mijn computer gezet.. Maar kan ik mijn 2e DVD niet uitpakken naar een map, en geeft hij die foutmelding

@McMeller: Het was inderdaad mijn eigen keuze niet..

@ Humpe: Waar kan je rar bestanden controleren op fouten? (ben nogal een leek in die technische dingen:eek: )

@ Harry Snor: Heb em niet gedownload. Een vriend van mij..

@ Loonytune: Ik kan dus niet die 2e rar op de 2e DVD naar een map versturen, dan krijgt hij die foutmelding van mijn 1e post. Als ik het verkeert heb begrepen zou je het mij op een andere manier kunnen uitleggen;)

Ik hoop dat jullie een oplossing kunnen vinden, want die vriend van wie ik em gekregen heb is nu dus op vakantie en heb eindelijk weer is een weekend vrij:D..

Bij voorbaat dank
 
@ Loonytune: Ik kan dus niet die 2e rar op de 2e DVD naar een map versturen, dan krijgt hij die foutmelding van mijn 1e post. Als ik het verkeert heb begrepen zou je het mij op een andere manier kunnen uitleggen;)
Bij voorbaat dank

Ik zal proberen iets uit te leggen hoe het met compressie werkt.

Stel:
Ik heb hier twee films van in totaal 320 Mb en deze films heten film1.avi en film2.avi
Film1 is 200Mb en film2 is 120Mb
Ik kan deze films inpakken met WinRar in delen van bijvoorbeeld 60Mb.
Als ik klaar ben heb ik 6 Rar bestanden.

film.part1.rar = 60Mb
film.part2.rar = 60Mb
film.part3.rar = 60Mb
film.part4.rar = 60Mb
film.part5.rar = 60Mb
film.part6.rar = 20Mb

Stel dat ik dit ergens op internet plaats waar iedereen ( ook jij ) deze films kan downloaden, moet je dus alle rar bestanden downloaden.

Je maakt ergens een nieuwe map op jouw PC en zet hier part1 tot en met part 6 in.
Daarna klik je op part1 en Winrar zal starten en je kunt een map kiezen waar je de films naartoe wil uitpakken.

Uiteindelijk heb je dan een map met daarin film1.avi en film2.avi

Daarna kan je film 1 en 2 branden.

Kijk even niet naar de grootte van de bestanden, maar naar de manier hoe zoiets werkt.
 
Laatst bewerkt:
Ik zal proberen iets uit te leggen hoe het met compressie werkt.

Stel:
Ik heb hier twee films van in totaal 320 Mb en deze films heten film1.avi en film2.avi
Film1 is 200Mb en film2 is 120Mb
Ik kan deze films inpakken met WinRar in delen van bijvoorbeeld 60Mb.
Als ik klaar ben heb ik 6 Rar bestanden.

film.part1.rar = 60Mb
film.part2.rar = 60Mb
film.part3.rar = 60Mb
film.part4.rar = 60Mb
film.part5.rar = 60Mb
film.part6.rar = 20Mb

Stel dat ik dit ergens op internet plaats waar iedereen ( ook jij ) deze films kan downloaden, moet je dus alle rar bestanden downloaden.

Je maakt ergens een nieuwe map op jouw PC en zet hier part1 tot en met part 6 in.
Daarna klik je op part1 en Winrar zal starten en je kunt een map kiezen waar je de films naartoe wil uitpakken.

Uiteindelijk heb je dan een map met daarin film1.avi en film2.avi

Daarna kan je film 1 en 2 branden.

Kijk even niet naar de grootte van de bestanden, maar naar de manier hoe zoiets werkt.

Ja ohke ik snap je theorie nu wel maar ik kan bestand 2 (dvd2) nog steeds niet bereiken.. Dat is het probleem ik kan em niet uitpakken.. Als ik wil uitpakken geeft hij het probleem van mijn 1e post aan (url plaatje)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan