Video Capture (trage pc)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hackerx72

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2007
Berichten
90
Hey ik ben hier nieuw omdat ik antwoorden zoek op al jaren niet beantwoorde vragen.
Ik zit dus hier met een trage pc met een ******* software genaamd milenium en ik wil een video capture programma gebruiken om clips te maken van online gevechten op een zeer licht spel. Maar ik gebruik Hypercam2 en als ik begin te capturen veranderd mijn pc in een slak met gevolg dat ik online word de keel omgesneden en dat er niets leuk meer aan overblijft.:mad:

Dus mijn vraag is: weten er hier mensen soms links naar een van de lichtste video capture programma's?
 
Omdat je er al jaren mee bezig ben denk ik dat het eerder te maken heeft met het systeem.
Video capturen en/of bewerken vraagt nogal wat systeemprestaties.
 
Ongeldig antwoord

Omdat je er al jaren mee bezig ben denk ik dat het eerder te maken heeft met het systeem.
Video capturen en/of bewerken vraagt nogal wat systeemprestaties.

Ja tuurlijk weet ik dat het prestaties vergt maar er moeten programma's bestaan dat zeer weinig prestaties vragen. Er bestaan van elk soort programma's altijd compact versies.
Ik ben aan het sparen voor een nieuwe pc maar ik wil dan in tussentijd dan wel iets kunnen doen he. En die "jaren" was figuurlijk bedoeld.
 
Ieder programma dat is ontworpen voor beeld bewerking vraagt het uiterste van je PC.
Er zijn wel lichte verschillen, maar over het algemeen dendert je CPU meteen door naar 100%.
Zorgen voor ruim voldoende RAM geheugen helpt en geen andere programma's laten meedraaien.
 
The end

Ieder programma dat is ontworpen voor beeld bewerking vraagt het uiterste van je PC.
Er zijn wel lichte verschillen, maar over het algemeen dendert je CPU meteen door naar 100%.
Zorgen voor ruim voldoende RAM geheugen helpt en geen andere programma's laten meedraaien.

OK dan als jij het zegt. Dan zal ik moetten w8en voor mijn nieuwe pc want bij de toren dat ik nu heb zijn de onderdelen vastgelast.
 
Een laatste hoop

Nu dat iedereen me erop gewezen heeft dat bij mij nu video capture onmogelijk blijkt te zijn wil ik nog vragen dat er iemand iedeën heeft om mijn pc toch dat ietsje sneller te laten gaan. Er bestaan ook progs voor maar ik heb er zo mijn twijfels mee. :confused:

Overklokken is onmogelijk want ik heb een AMI moederbord, authentic AMD en een processor AMD duron van 1000mhz en dan nog "maar" 112MB RAM

(wrm is toevallig mijn moederbord van AMI :( )
 
Een paar opties:

1. Virtueel geheugen instellen op bv. 300MB. Zal wel iets verbeteren, maar wrsch niet voldoende.

2. Meer geheugen (bij)plaatsen: WinME gaat tot max 512MB en jouw 112 is echt wel weinig. Kost je hooguit een paar tientjes en zal je pc een stuk sneller maken, ook al ga je maar naar 256. Kijk wel even met bv. Everest naar het aantal bankjes en het exact benodigde type geheugen.

3. Als ik het goed zie heb je een shared memory videokaart, deze snoept dus van je ingebouwde RAM. Kijk ook weer met Everest of je een slot vrij hebt voor een eigen VK. Neem een niet al te zware, anders zal je voeding - en ook je systeem - het wrsch niet trekken.

Ik zou in eerste instantie gaan voor optie 2.
 
Junkyard

Een paar opties:

1. Virtueel geheugen instellen op bv. 300MB. Zal wel iets verbeteren, maar wrsch niet voldoende.

2. Meer geheugen (bij)plaatsen: WinME gaat tot max 512MB en jouw 112 is echt wel weinig. Kost je hooguit een paar tientjes en zal je pc een stuk sneller maken, ook al ga je maar naar 256. Kijk wel even met bv. Everest naar het aantal bankjes en het exact benodigde type geheugen.

3. Als ik het goed zie heb je een shared memory videokaart, deze snoept dus van je ingebouwde RAM. Kijk ook weer met Everest of je een slot vrij hebt voor een eigen VK. Neem een niet al te zware, anders zal je voeding - en ook je systeem - het wrsch niet trekken.

Ik zou in eerste instantie gaan voor optie 2.

Toch bedankt maar ik denk dat deze computer naar de schroothoop dan mag want geheugen bijplaatsen gaat nietmeer.

Iedereen bedank voor hun medewerking :thumb:
 
[QUOTE geheugen bijplaatsen gaat nietmeer.QUOTE]

Je huidige geheugenbankje (wrsch 128 MB) kan je ook vervangen door een van 256 of 512

Of zit die ook vastgelast ? :shocked:

O wacht, je bedoelt mss dat je kast vastgelast zit, dan wordt het idd moeilijker . . .
 
Simpelste oplossing:
Video bewerking doen als je niet met de pc bezig bent, bv als je slaapt. :)
 
???

Huh? Wth wa is dat nu weer. Hoe kan ik videocapturen als ik slaap? :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan