Mail niet meer beantwoorden

Status
Niet open voor verdere reacties.

oudhoff

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2001
Berichten
61
Hallo
Sinds kort kan ik een ontvangen mailtje niet meer rechtstreeks beantwoorden, ik krijg onderstaande foutmelding.Ik gebruik outlook express en heb het probleem bij alle accounts wie weet wat er aan de hand is?


De server ondersteunt geen SSL-verbinding. Account: 'gc.oudhoff@gmail.com', Server: 'smtp.gmail.com', Protocol: SMTP, Reactie van server: '250 ENHANCEDSTATUSCODES', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Ja, Serverfout: 250, Foutnummer: 0x800CCC7D

Met vr groet Gerard
 
In Outlook Express:
Extra -> Accounts => Tabblad E-mail
Je E-mail account selecteren => Eigenschappen => TB Server
Op dit TabBlad het vinkje weghalen voor
aanmelden met beveiligd wachtwoordverificatie.
En er mag ook geen vinkje staan bij Voor de server is verificatie vereist
Ga dan naar TB geavanceerd en zorg dat er geen vinkje staat bij
voor deze server is een beveiligde verbinding vereist.
zowel bij de inkomende als uitgaande poort mag geen vinkje staan bij dit onderdeel.
Klik dan op Toepassen => OK
Outlook afsluiten en opnieuw opstarten. Probleem opgelost.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Chato.

Bij TB geavanceert stonden inderdaat vinkjes en ik heb die verwijdert, maar nu lukt het nog steeds niet en heb nu onderstaande melding.


Kan het bericht niet verzenden omdat de server het e-mailadres van de afzender heeft geweigerd. Het e-mailadres van de afzender is gc.oudhoff@gmail.com. Onderwerp 'Re: hey', Account: 'gc.oudhoff@gmail.com', Server: 'smtp.gmail.com', Protocol: SMTP, Reactie van server: '530 5.7.0 Must issue a STARTTLS command first f6sm11418297nfh', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 530, Foutnummer: 0x800CCC78
 
Hallo Chato,
Bedankt voor je hulp, die link gaf wel niet het juiste probleem aan maar bracht me wel op een idee, ik heb gewoon de account van gmail verwijdert en via de automatische configuratie op de site van google mail opnieuw laten instellen en alles werkt weer goed.
Met vr groet Gerard:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan