avi/divx/xvid ----- dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

dada

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2007
Berichten
157
Deze vraag is vast al tig x gesteld, maar ik stel hem toch, in de hoop dat ik antwoord krijg,
divx hoe krijg ik die tot een dvd? en hoe krijg ik meerdere avi's tot 1 bestand
had namelijk laatst meerdere avi's binnen gehaald en die wil ik graag tot1 dvd hebben dus dat ik niet gedeeltes afspeel maar alles als 1 deel...

en divx wil ik niet als divx branden maar ook als dvd zelfde geld voor een ixvid

is er iemand die me verder kan helpen zonder dat ik tig programma's hoef te gebruiken?

alvast bedankt

dada
 
Deze vraag is vast al tig x gesteld, maar ik stel hem toch, in de hoop dat ik antwoord krijg,
divx hoe krijg ik die tot een dvd? en hoe krijg ik meerdere avi's tot 1 bestand
had namelijk laatst meerdere avi's binnen gehaald en die wil ik graag tot1 dvd hebben dus dat ik niet gedeeltes afspeel maar alles als 1 deel...

en divx wil ik niet als divx branden maar ook als dvd zelfde geld voor een ixvid

is er iemand die me verder kan helpen zonder dat ik tig programma's hoef te gebruiken?

alvast bedankt

dada

Er bestaat een programma dat heet AVI to DVD (of zoiets), heb het ook gehad... werkte goed, alleen duurt het omzetten naar dvd mij te lang. Dat is 1 programma sleur, pleur, instellen, omzetten, ff op dvd branden en klaar is je dvd... Alleen ondertiteling pakte die niet :confused:
 
Deze vraag is vast al tig x gesteld, maar ik stel hem toch, in de hoop dat ik antwoord krijg,
divx hoe krijg ik die tot een dvd? en hoe krijg ik meerdere avi's tot 1 bestand
had namelijk laatst meerdere avi's binnen gehaald en die wil ik graag tot1 dvd hebben dus dat ik niet gedeeltes afspeel maar alles als 1 deel...

en divx wil ik niet als divx branden maar ook als dvd zelfde geld voor een ixvid

is er iemand die me verder kan helpen zonder dat ik tig programma's hoef te gebruiken?

alvast bedankt

dada

ik gebruik VSOconvertxtodvd dit is een makelijk programma en heeft in een kleine 2 uurtjes een film omgezet
 
.

Ik gebruik zel WinAviVideo converter download en installeer die (zoek ff via google)
zoek zelf ff een serial of koop hem en dan moet je klaar dan open je hem dan klik je rachts onder op dvd en dan video selecteeren geef de srt de zelfde naam en dan op oke drukken en als je meerdere op 1 dvd wil hebben doe je het zelfde maar dan sleceteer je ze allemaal of ga naar www.extradvd.nl veeel uyuitleg over alles
 
Doe het gewoon met Nero Vision, avi's erin slepen, menu's aanmaken en branden maar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan