Probleem met branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flopppy

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2007
Berichten
12
Ik ben redelijk nieuw met het branden op dvd. Vandaar wat vragen die hopelijk beantwoord kunnen worden. :D
Ik wil op een dvd+r wat filmpjes branden. Nu is het zo dat de filmpjes het alleen doen op mijn pc en niet op mijn dvd-speler. Ik gebruik nero burning ROM, en dan DVD-rom (ISO). Mijn dvd-speler laat me weten dat het een ‘Wrong disc’ is. Hij accepteert de dvd dus niet. Is er iets waardoor ik de dvd op een andere manier kan branden zodat hij het wel op mijn dvd-speler doet? Ik heb ook nero express gebruikt, maar dan heb ik VTS-bestanden nodig, en niet alle dvd’s hebben dat. Kan ik .avi bestanden omzetten naar VTS-bestanden? Zo ja, hoe dan precies?

Mvg, Flopppy :)
 
Laatst bewerkt:
Open de gebrande DVD eens in de verkenner.
Welke mappen en bestanden staan er op nu ?
 
Avi bestanden kun je op je stand alone dvd speler alleen maar afspelen als deze Divx ondersteunt, dat zal bij jou dus niet zo zijn.

Dus moet je de avi eerst omzetten naar DVD(.vob etc. files) Dat kan met b.v. WinAvi, is helaas niet gratis
 
Je zegt dat je Nero hebt. In principe zou je met NeroVision, van een avi een DVD kunnen maken.
Ik dacht dat NeroVision er vanaf versie 7 bij zit.
 
Ik heb gezocht naar WinAvi, toen ook gratis gedownload, maar werkt niet. Dan zou ik het waarschijnlijk moeten kopen. Maar hopelijk is er nog een andere manier..

Ik heb inderdad Nero Vision. Maar van een avi bestand een dvd bestand maken, gaat neem ik aan niet automatisch. Het is me dan ook niet duidelijk hoe dat dan wel moet met nero vision.
 
Hallo,

Ik denk dat ik DE oplossing weet (is wel een trial) ConvertXtoDVD.
Hiermee kun je ook een menu maken, en ondertiteling eronder zetten (als je die hebt) audiokanalen enz.

Kijk maar of je er wat aan hebt;) ;)

GooGooJansen

EDIT: Loonytune, ik ga het ook eens gebruiken, ik zie (aan de plaatjes) dat je daar meer kan gebruik :p
 
Laatst bewerkt:
Loonytune; Bedankt voor de tip. Staat bruikbare informatie in. :thumb:

GooGooJansen; ConvertXtoDVD heeft me erg goed geholpen! De dvd's zijn goed omgezet en spelen nu ook af op mijn dvd speler. Bedankt daarvoor. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan