Ondetitels opslaan in film

Status
Niet open voor verdere reacties.

Doeversoft

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Berichten
230
hey ik heb een .AVI en een ondertitel..
met VLC media player voeg ik ze samen mar zodra ik de ondertiteling in de avi wil opslaan gebeurt dit niet... hij voert wel alles uit maar steeds als hij dan klaar is meet invoegen en ik open het .AVI bestand zit er geen Ondertitel in....
dus dan moet ik de ondertitels weer tijdelijk invoegen maar ze moeten er vast inzitten...

weet iemand hoe dit moet ?
 
Die spelers maken gebruik van DirectVobSub of FFDShow [te herkennen aan de groene pijltjes die naast je klok komen] maar zetten niet de ondertiteling "hard" in de film... als je dat wilt, moet je een converter gebruiken..... WinAvi kan van .avi naar .avi converteren... dus het blijft dan een .avi bestand, maar de ondertitels staan dan in de film "gebakken".....
 
Die spelers maken gebruik van DirectVobSub of FFDShow [te herkennen aan de groene pijltjes die naast je klok komen] maar zetten niet de ondertiteling "hard" in de film... als je dat wilt, moet je een converter gebruiken..... WinAvi kan van .avi naar .avi converteren... dus het blijft dan een .avi bestand, maar de ondertitels staan dan in de film "gebakken".....

hoi bedankt voor je reactie.
ik heb WINAVI 8.0 gedownload. maar ik zie nergen een manier om de ondertitels erbij te voegen.
 
Als ze in dezelfde map staan en dezelfde naam hebben, gebeurt dat vanzelf... [ik heb Winavi 7.7, weet dus niet of die makkers ondertussen iets vertimmerd hebben].....
 
Als ze in dezelfde map staan en dezelfde naam hebben, gebeurt dat vanzelf... [ik heb Winavi 7.7, weet dus niet of die makkers ondertussen iets vertimmerd hebben].....

oei inmiddels is dat gedaan maar ik stuit op een ander probleem:

dsc000161111111nu0.jpg


waar moet ik die decoder downloaden?
 
Ey ik heb inmiddels een programmatjes gedownload die special is om alleen de Substitels erin te baken.
Naam voor mensen die het zelfde afvragen:

PocketDivXEncoder_0.3.60

Gratis!!!! Dus geen Watermerk als je niet met je flappen wilt zwaaien of met Cracks aan de gang (Zoals ik gisteravond). . etc.

in ieder geval ERPcity en Quinna er bedankt voor je moeite.
maar ik kan PocketDivXEncoder .3.60 echt aan iedereen aanbevelen!.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan