probleem met pinnaecle

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yvleda

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2007
Berichten
96
Ik wil verder met videobewerking en nu speelt hij alles heel vertraagd af.
Ligt dit aan de computer of aan het programma?
De computer geeft bij opstarten aan, no attached to fast track controller en bios not installed?
Staat dit hier los van?:rolleyes:
 
Bedankt voor je reactie.....

Wanneer ik de computer opstart staat er Tasttrack 378 en daaronder Scanning IDE Drives en daarna komt er No drive attached to fast track controller en bios not installed.:(

Ik hoop dat het jou duidelijk is?

Gr. Yvonne
 
Het is fasttrack 378, er werd over gesproken in dit topic. Het komt er op neer dat je de waarschuwing kunt negeren. Of je moet een instelling in je BIOS veranderen.

Terug naar je Pinnacle probleem. Op welk moment wordt er vertraagd afgespeeld? Dat is me niet helemaal duidelijk. Tijdens de videobewerking?

Aan de hand van het productnummer van je Pinnacleprogramma (Studio, 9 of 10?) en de Windows-versie kun je veel probleemoplossers vinden op de supportsite van Pinnacle.
Ik had wel voor je willen kijken, maar ik heb geen gegevens.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt weer, dus dat staat los van het pinnaecle probleem begrijp ik.
En is dus geen probleem.

Ik heb ook al op de site gekeken bij pinnaecle maar veel is in engels en ik kan het gewoon niet vinden waar ik dat probleem moet opzoeken en oplossen.
Ik had eerst de 9.3.0. versie. Toen gaven ze aan de nieuwste te downloaden en dat heb ik gedaan en dat is dus de 10 versie maar het rare is dat hij nog wel steeds de 9.3.0 versie aangeeft, misschien zit daar het probleem, ik heb er werkelijk verder geen verstand van.
Wat ik al bewerkt heb en wil bewerken wordt als een zeer slowmotion film afgespeeld heel haperig.
Ik vraag me af of ik naar systeemherstel kan gaan 2 maanden terug en gewoon weer de oude versie kan terug schakelen, maar ja voor hetzelfde geld ligt het aan de computer?
Ik heb XP trouwens.Home Edition versie 2002

Ik hoop dat jij wat wijzer kan worden, en wel bedankt alvast voor de moeite.

M.v.g. Yvonne
 
Met Systeemhertel teruggaan is een goede optie. Hopelijk heb je in die twee maanden geen of weinig andere programma's geinstalleerd. Is dat wel zo, dan moet je die eventueel opnieuw installeren.
 
Helaas ik ben terug gegaan tot april met systeemherstel maar totaal zonder resultaat!

Gr. Yvonne:(
 
Kun je Pinnacle Studio 10 déinstalleren en dan versie 9 opnieuw installeren?
 
Nee helaas ten eerste snap ik dus niet waar die 10 gebleven is want hij geeft nog steeds de 9 versie aan ook bij deze computer bij de programma's die geinstalleerd zijn en de 9 versie kan ik er niet opnieuw opzetten want had die gekregen van iemand(sorry maar had even geen geld voor een nieuw programma) en die heeft maar 1x in het half jaar om langs te komen, dus........

Maar ik vraag me af of de 9 versie wel weer geinstalleerd moet worden als die er gewoon misschien nog op staat?!

Gr. Yvonne
 
Tja, je hebt wel de 10-versie gedownload en geinstalleerd, maar daarmee is kennelijk iets niet helemaal goed gegaan. Tenminste, dat begrijp ik uit wat je vertelde. Ik zal nog eens bij Pinnacle gaan kijken of ik iets kan vinden.
 
Download de volgende patch van de Pinnacle-site. Je moet een e-mailadres invullen (vul een geldig adres in, maar ze doen daar verder niets mee) en dan op "Volgende" klikken. Sla het bestand op in een map op je harde schijf. Als de download klaar is, dubbelklik je op het exe-bestand en de installatie van de patch begint. Na afloop je PC herstarten.
 
Laatst bewerkt:
Ten eerste wil ik je bedanken voor de genome moeite tot nu toe!
Het zou echt helemaal te gek zijn als ik dit op zou kunnen lossen.
Helaas kan ik nu even niet meer achter de computer zal niet eerder dan morgen weer worden.
Dus zover bedankt en morgen ga ik dit zeker proberen.
En als dit lukt ben ik je echt onwijs dankbaar!
Je hoort me morgen weer.

Hartelijke groetjes,

Yvonne
 
Als deze patch niet doet wat we willen, dan is er nog een bij Pinnacle beschikbaar, maar die werkt alleen als Studio 9 werd geinstalleerd vanaf een originele Pinnacle CD. Maar laten we eerst maar zien waar je terecht komt met deze eerste patch.
 
Hoi,

Ik heb er echt geen ballen verstand van, ik heb mijn e-mailadres ingevuld en dan kom ik op de productregistratiesite terecht, en daar gaat het mis, want hij kan dit nr. niet verifiëren wat logisch is lijkt mij, en daarna kan ik niet verder om iets op te slaan zoals je beschreef.
Ik hoop nog steeds dat je bereid bent om met mij verder te gaan, want ik breng er weinig van terecht tot nu toe!!!!

Gr. Yvonne

P.s ik moet zo mijn dochtertje uit school ophalen dus zal wel even duren voor ik antwoord kan geven.

Bedankt weer voor zover.
 
Laatst bewerkt:
Er schiet me w.s. iets heel belangrijks te binnen en dat is dat hij ook al een tijd aangeeft dat hij underrun heeft wanneer ik een cd of zo wil branden, hij stelt dan zelf de beveiliging in en brand hem wel maar dat duurt veel langer.
Mijn video bestanden kan ik ook niet overzetten op computer omdat hij of het nou in c, d of e is ook steeds zegt dat de snelheid te laag is.
Ik bedenk me ineens dat dit natuurlijk misschien ook van invloed kan zijn op het weergeven van de videobeelden, maar een cd met muziek speelt hij wel perfect af op de computer oftewel is dit nou wel of niet van belang??????

Gr. Yvonne
 
Ik heb die patch, maar hij is 67,4 Mb. Ik kan hem naar je toesturen met YouSendIt, maar dan moet ik jouw e-mailadres hebben. Als je hiernaast op Boeing_737 klikt en dan kiest voor Bekijk profiel, dan zie je dat je mij een email kunt sturen. Zet daarin je e-mailadres en je krijgt dan een mail van mij met een link om die patch te kunnen downloaden.

NB: heb je Windows XP SP2? Dan heb je Windows Movie Maker, ik weet niet hoe ingewikkeld je bezig bent met videobewerkinden, maar met Movie Maker kun je aardig uit de voeten komen.
 
dat hij underrun heeft wanneer ik een cd of zo wil branden, hij stelt dan zelf de beveiliging in en brand hem wel maar dat duurt veel langer.
Dan is het bestand of de bestanden die je wilt branden te groot. Maar nu eerst die patch maar.
 
Nou ik heb de patch gedownload, opgeslagen en geopend maar nu heb ik er ineens totaal geen geluid bij, en de beelden staan af en toe ineens stil een paar seconde, ik kan dus niet horen hoe het geluid is?
Misschien moet ik het eerst nog installeren zoals je beschreef wanneer ik het op de 1e manier had kunnen doen?:( Maar ik kan nu niet dubbelklikken op exe zoals je eerder beschreef, klopt dit?
Moet ik misschien de andere verwijderen van pinnacle?

Gr. Yvonne
 
Als het allemaal goed is gegaan, heb je een bestand gedownload met de volgende naam: "StudioPatch9_4_3.exe". Als je daar met je muis op dubbeklikt, start de installatie en moet je de aanwijzingen op het scherm volgen. Maar het is mogelijk dat jij met het hiervoor downloaden en installeren van "iets" wat je naar versie 10 gebracht zou hebben, de zaak in de war hebt gemaakt.

Als je Pinnacle Studio alleen maar gebruikt om CD's of DVD's te branden, bekijk dan het gratis programma CDburnerXP Pro eens. Het is erg gebruiksvriendelijk.

Wil je filmpjes eerst bewerken voor je gaat branden, heb je dan Windows Movie Maker niet op je PC?
 
Ik heb wel Windows XP service pack 2 maar zie nergens Movie Maker?
Bij de lijst van programma's zie ik wel dat service pack 2 staan, misschien moet ik hier nog wat mee doen?

Pinnacle gebruik ik voor het bewerken van de opgenomen stukjes film.
Nero Smart gebruik ik voor het branden van cd en dvd's.

Ik vraag me af of ik nu het bestaande Pinnacle 9.3 moet verwijderen nu ik die patch heb misschien dat dat helpt?

Ook vraag ik me af waar ik die nieuwste update moet zoeken om hem eventueel te verwijderen voor een goed resultaat?
Hij geeft aan dat er geen nieuwste update beschikbaar is aangezien ik die al heb, dus hij moet ergens zijn????

Is er nog hoop?????

Gr. Yvonne
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan