klank zonder beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boudingsje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 jul 2007
Berichten
1
Ik heb net mijn computer geformateerd en alles netjes terug instaleert maar nu kan ik geen enkel filmpje meer afspelen , heb al echt alles geprobeert ... Heb al alle soorten codecs gedownload , Gom player instaleert ,K-lite codecs instaleert , alles geprobeert niks helpt ... kan dit liggen aan mijn videokaart ( ati radeon 9250 e nog iet ) maar vroeger had ik geen enkel probleem met filmpjes afspelen voor mijn format.. , ik heb dus bij alles klank zonder beeld

help want tis irri :s
 
Ik heb net mijn computer geformateerd en alles netjes terug instaleert maar nu kan ik geen enkel filmpje meer afspelen , heb al echt alles geprobeert ... Heb al alle soorten codecs gedownload , Gom player instaleert ,K-lite codecs instaleert , alles geprobeert niks helpt ... kan dit liggen aan mijn videokaart ( ati radeon 9250 e nog iet ) maar vroeger had ik geen enkel probleem met filmpjes afspelen voor mijn format.. , ik heb dus bij alles klank zonder beeld

help want tis irri :s

Heb je ook al verschillende media players geprobeerd zoals
BS Player
Media Player Classic
Deze twee vind ik erg fijn om te werken, vooral bs player en dan de pro versie die je wel ergens met een key gen kan downloaden

M.v.g. Leon Vos

P.S. Net als wat Humpe zegt ; Videokaart geinstalleerd maar dat ligt me te voor de hand liggend?
 
Laatst bewerkt:
Heb je de driver van je videokaart al geïnstalleerd.
 
Mits je voorzien bent van de "nieuwste" media player, dan kan ik alleen maar zeggen, download het MEGA ACE CODEC pakket. KLIK

Hierin zit werkelijk alles wat er maar is aan codecs voor audio/video. Maar vertel ons eens, wat gebeurdt er precies als je een filmpje opent?

grtjs jjw
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan