ondertiteling

Status
Niet open voor verdere reacties.

madcow2

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2005
Berichten
20
ik heb een dvd gebrand.
eerst twee delen samengevoegd virtualdub.
Daarna in dezelfde map de twee ondertitelingen van de verschillende cd's geplaatst.Geconverteerd via convertXtoDvd. Gebrand en nu staat alleen op het eerste deel de ondertiteling.
Moet ik nu eerst de twee bestanden van de ondertiteling samenvoegen voor het converteren en zo ja met welk programma.
 
Je had het beste de ondertitels kunnen samenvoegen met subtitle workshop(gratis).
De film samenvoegen(had je al reeds gedaan).
In subtitle workshop de subs controleren en evt synchroniseren met de reeds samengevoegde avi.
En dan in vdub de ondertitels meenemen.

Zelf gebruik ik liever tmpgenc voor de conversie naar dvd in combi met een dvdauthor
 
ondertitels op dvd

hee, ik download al tijden films en brand ze ook via Nero, alleen ben ik er nooit achter gekomen hoe je er nou precies ondertitels onder kan zetten. ik heb de ondertitels wel, alleen wat moet ik nou precies doen om ze ook mee op de dvd te branden?
help me alsjeblieft, want ik weet dat het kan alleen ik kan het gewoon niet :rolleyes:

grtz daan
 
hee, ik download al tijden films en brand ze ook via Nero, alleen ben ik er nooit achter gekomen hoe je er nou precies ondertitels onder kan zetten. ik heb de ondertitels wel, alleen wat moet ik nou precies doen om ze ook mee op de dvd te branden?
help me alsjeblieft, want ik weet dat het kan alleen ik kan het gewoon niet :rolleyes:

grtz daan

In virtualdub kan je subs toevoegen aan de film met de subtitle plugin.

Je moet wel de subs eerst controleren of deze synchroon loopt met subtitle workshop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan