Ik ben op zoek naar..

Status
Niet open voor verdere reacties.

PiesDescalzos

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2007
Berichten
75
..een videobewerkingsprogramma (freeware het liefst) dat een beetje vergelijkbaar is met Movie Maker.

Al sinds langere tijd werkt mijn Movie Maker niet meer op mijn pc. Hij geeft steeds deze fout aan als ik met filmpjes aan de slag wil:
\moviemk.exe.mdmp
\appcompat.txt

En dan sluit het programma zich automatisch. Als met foto's aan de slag wil in het programma gaat het allemaal goed.
Ik hebgeen oplossing kunnen vinden.

Dus ben ik op zoek naar een videobewerkingsprogramma (freeware het liefst) dat een beetje vergelijkbaar is met Movie Maker. Ik heb geen legio aan mogelijkheden nodig, omdat ik toch maar een beperkt aantal dingen gebruik: roteren, andere kleurtinten, video's achter elkaar plakken, titels, overgangeffecten etc.
Heeft iemand een aanrader voor mij?

bedankt
 
Kijk in Movie Maker in Extra, Opties, tabblad Comptabiliteit. Er staan waarschijnlijk een aantal codecs met een aangevinkt vierkantje ervoor. Als je een codec ziet staan met de extensie AX, bijvoorbeeld divxaf.ax, haal dan het vinkje voor die codec weg en probeer of Movie Maker nu wel normaal werkt. Herhaal dat afvinken eventueel voor de andere codecs, zij worden dan niet meer gebruikt in Movie Maker, maar dat wil niet zeggen dat Movie Maker dan niet meer werkt.

Edit: na het uitvinken wel eerst de PC herstarten.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan