mtp device

Status
Niet open voor verdere reacties.

iriis

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2007
Berichten
5
hallo,

ik heb laatst een samsung yp-k5 mp3 gekocht.. Ik heb alles goed geinstalleerd en alles ging goed. Totdat ik hem in de usb stak, de computer gaf wel aan de de mp3 aangesloten was en gaf ook aan nieuwe hardware gevonden. Alleen daarna kwam er een scherm met de melding dat ik de nieuwe hardware moest instaleren. Als ik dit deed kwam er later te staan dat de hardware niet geinstalleerd kon worden. De opgegeven service was geen geinstalleerde service. En die service is mpt device. ik heb het al meerde malen geprobeerd en zelfs mijn mp3 al een keer omgeruild. Bij andere mensen op de computer doet hij het wel. bij apparaat beheer staat er een geel uitroeptekentje bij de mp3, maar die krijg ik ook niet weg. Wat is die mpt device en hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn mp3 bij verwisselbare schijven staat?

Alvast bedankt
iris
 
Soms moet je eerst setup draaien van de bijgeleverde software en daarna pas de MP3 speler in de USB steken.
Maar soms moet je eerst de player in de USB doen waarna zoals je zelf zegt nieuwe hardware gevonden wordt en de drivers hiervan behoren dan op de bijgeleverde software te staan.
Dit zou in de handleiding moeten staan.

Je verteld niet welke besturing je hebt, maar vaak is Vista nog steeds een regelrechte ramp wat drivers van externe hardware betreft, vooral wat oudere apparaten.
 
ik heb windows xp. Maar ik heb eerst alles geinstalleerd en daarna zou je volgens de handleiding de mp3 in de usb moeten steken. Dus nadat ik alles heb geinstalleerd komt er nog een keer te staan dat ik nieuwe hardware moet installeren, en dat lukt dus niet. Er staat de de opgegeven service, in dit geval mtp device(wat is dit?) geen geinstalleerde service is. Hoe kan ik dit dan wel instaleren?
Iriis
 
Op deze computer staat geen windows media player 11. Ik heb de gewone windows media player. Ik weet niet of dit verschil uitmaakt? :confused:
 
ik heb geprobeerd windows media player 11 te downloaden alleen dat doet de computers zelfs niet.:( maar ik heb even nagezocht, wij hebben windows media player 10. Dit zou goed genoeg moeten zijn voor de mp3 volgens de doos. Ik hoef player 11 ook niet persee. Maar wat is die MTP device nou precies? zou ik een ander stuurprogram kunnen gebruiken?
iris
 
MTP staat voor Media Transfer Protocol.
Hiervoor moet je het juiste stuurprogramma hebben, ander werkt het niet.

Kijk ook nog even via Windows Update of je DirectX 9 hebt geinstalleerd.


Probeer in apparaatbeheer het stuurprogramma eens te verwijderen.
Start opnieuw op en zodra de melding komt van nieuwe hardware gevonden probeer je deze opnieuw te installeren.

Anders zou ik het ook niet weten.
 
hee hee

eindelijk mijn mp3 doet het.. had btw De direct x wel geinstalleerd. ik moet altijd op t account van mijn vader dingen installeren want mijn account heeft deze rechten niet, dus ook deze mp3 moest ik daar installeren. Ik heb daarna niet op mijn account geprobeerd om de mp3 aan te sluiten. dit moest dus wel, nadat ik hem bij mijn account had aangesloten deed hij het wel!!!:D Gelukkig dus.. Toch bedankt voor de tips

Iris
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan