Media Player op internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

schilders

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2002
Berichten
165
Als ik op de NOS site de Tour live wil volgen zie ik wel de Media Player maar deze start niet en ik krijg geen beeld en geluid.
Hoe kan ik dat voro elkaar krijgen ?
Heb Windows XP en mijn Windows Media Player uit het start-programma doe het wel gewoon.
 
Over welke media player hebben we het, 10 of 11.
 
Laatst bewerkt:
ligt het aan firewall?

hier dus hetzelfde probleem. B.v. op uitzendinggemist.nl ook doet die MP het niet, blijft haken bij laden bij mij, ik heb flash player opnieuw geinstalleerd maar lukt niet. Ik heb sygate personal firewall, zou niet weten wat ik daar moet veranderen als het daar aan ligt. Suggesties aub!

groetjes helder water:thumb:
 
ik heb trouwens windows XP en Media Player 9. het ergens anders gelezen dat het codec probleem zou kunnen zijn, maar ben op die codec site geweest, welke moet ik nou precies installeren hiervoor?
 
weergave gaat via activex of een java applet.
kijk of je firewall dat tegenhoud.
 
ik heb in de firewall applicaties allowed gevinkt bij windows media, bij windows media player staat die zowieso op allowed, maar het lukt nog steeds niet. hoe kan ik nog meer checken?
 
kijken bij de instellingen van internet explorer / firefox / opera , ed.
 
of kopier de link van de video/stream
open de URL dan in windows media player

doet hij het dan wel?

en controleer de beveiliging van Explorer
 
als de stream in een apart scherm opent, dus doorschakelt naar mijn WMP, dan doet die het gewoon, ik kan gewoon tv zien die online wordt uitgezonden, maar als die alleen in dezelfde scherm de media player opent, dus bv op uitzendinggemist.nl, dan zie ik alleen de zwarte scherm, er is geen link die ik apart kan kopieren naar mijn WMP.
ik gebruik firefox, waar kan ik die precies nakijken? onder kopje beveiliging of privacy kan ik er niet op uitmaken:confused:
 
Hoi ik heb sinds 14 dagen zo zelfde probleem. Ik kan geen internetradio meer beluisteren de mediaplayer en realplayer beiden geven steeds foutmeldingen zoals url enz. weet jij hier toevalig de oplossing voor reeds
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan